Anläggningschef till Medley i Rönninge

Anläggningschef till Medley i Rönninge

Vårt kundlöfte gentemot våra gäster är tydlig - varje besök ska göra dig lite gladare! Det är målet vi jobbar mot varje dag, och vi vet att vi är lyckligt lottade som har möjligheten att ge människor glädje i sin vardag. Vill du bidra till mer glädje och utveckla och driva ett av Salems viktigaste besöksmål? Då vill vi veta mer om dig!
Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande.

Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår konsultchef Gabriella Boumadi på 0735 39 69 28.

Dina arbetsuppgifter

Som anläggningschef har du det övergripande ansvaret för att leda anläggningen vad gäller personal, verksamhet, arbetsmiljö, försäljning och resultat. Huvudfokus ligger på att leda, motivera och utveckla anläggningens medarbetare för att nå uppsatta försäljningsmål och nyckeltal. En serviceinriktad och positiv personal har en avgörande betydelse för att skapa en trivsam atmosfär och miljö. Du har personalansvar för ca 25 stycken personer varav 8 stycken är heltidsanställda, resterande är tränings- och siminstruktörer samt timanställd extrapersonal. Till din hjälp har du en lokal ledningsgrupp med god kännedom om verksamhetens olika områden.

Andra förekommande arbetsuppgifter är:
  • Övergripande ansvar för bemanning och schemaplanering efter anläggningens behov
  • Marknadsföring och marknadsaktiviteter på lokal nivå
  • Säkerställa att anläggningen är välskött, tilltalande och följer konceptet och avtal
  • Driva försäljning
Din profil

Som person och ledare är du ansvarstagande, tydlig och kommunikativ. På ett intresserat och lyhört sätt motiverar och inspirerar du dina medarbetare till att jobba tillsammans mot gemensamma mål. Du ger feedback och skapar effektiva team. Du är trygg i dig själv och vågar fatta beslut, hela tiden med våra gästers och personalens bästa för ögonen.
Vi värdesätter en teamplayer som har fötterna på jorden och hjälper till där det behövs. Du är prestigelös och uppskattar en bred roll där du har strategiskt helhetsansvar och får utrymme för din entreprenörsanda, men som även består av operativa uppgifter. Du känner dig bekväm med att leda genom andra och du drivs av att se människor växa. Du trivs med ett högt arbetstempo och du kan på ett flexibelt och effektivt sätt prioritera och strukturera arbetet så att det blir överblickbart även för andra. Att du är intresserad av träning och hälsa ser vi som en självklarhet. Våra värderingar är viktiga för oss och vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har:
  • Erfarenhet av serviceyrke som gett dig kunskap om försäljning
  • Minst några års erfarenhet av ledande befattning
  • Erfarenhet av budget och målarbete
  • Eftergymnasial utbildning med inriktning mot ledarskap, marknad eller ekonomi är meriterande
Övrigt:
Start: augusti
Omfattning: Heltid
Placering: Rönninge

Detta är en direktanställning hos Medley som i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup.

Om kunden

Medley grundades 2001 med en idé om att omvandla traditionella simhallar i kommunal drift till moderna centra för idrott, rekreation och folkhälsa. Medley är idag Sveriges ledande aktör i bad- och friskvårdsbranschen. Fler än 30 bad- och friskvårdscenter fördelade på 21 kommuner drivs av Medley. I flertalet fall har vi verksamheten i anläggningar som ägs av kommuner, men Medley driver också verksamhet i egna lokaler. Medley vill inspirera fler till ett aktivt, friskare och gladare liv. Vi jobbar för att alla ska hitta något som passar, oavsett om man är ung eller gammal, nybörjare eller elitidrottare. Vi vill vara det självklara valet i Sverige för en aktiv fritid på land och vatten. Medley omsatte 335 miljoner kronor år 2017. Antalet fast anställda är cirka 300. Med en växande organisation och bred verksamhet ges stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling hos Medley. Läs gärna mer på www.medley.se

Om vårt företag

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se
Mer info
Kontaktperson Gabriella Boumadi
Telefon 0735-396928
Område Stockholms stad
Yrkesroll Organisation & ledning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av OnePartner Group
Sista ansökningsdag 3 maj 2019 (8 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se