Account Manager till Elkraft Sverige

Account Manager till Elkraft Sverige

Har du tidigare erfarenhet av B2B, vill du arbeta på ett företag som lyfter sina anställda och som gör allt för att få dem att lyckas i sin roll? Elkraft Sverige söker dig som vill arbeta som Account Manager i deras härliga team i Stockholm. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Account Manager kommer du ansvara för hela säljprocessen. Dina arbetsuppgifter består av att prospektera, kontakta och boka in möten med potentiella kunder via telefon, genomföra möten ute hos kund samt skriva avtal. Du kommer arbeta med att bygga upp din egen kundstock så det gäller att vara kreativ gällande att hitta nya kunder samt vara serviceminded och lyhörd för dina befintliga kunder.
Teamet som du kommer ingå i består av sju personer där fyra arbetar som Account Manager. Du kommer få en bra och gedigen utbildning om Elkraft som företag men även kring deras produkter. Vidare kommer du att få mycket stöttning och den hjälp du behöver för att lyckas i rollen både internt men även med externa utbildningar, Elkraft Sverige är ett företag som tror på sina anställda.

Övrigt:
Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Lön: Fast lön + provision.
Placering: Stockholm, Telefonplan.
Anställning: Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt hos Elkraft Sverige.

Din profil

Krav:
  • Tidigare erfarenhet av B2B.
  • Körkort och tillgång till egen bil.
  • Svenska och engelska i tal och skrift.
Som person tror vi att du bra på att skapa goda och långsiktiga relationer med kunderna. Vi tror att du drivs av uppsatta mål och är inte rädd för att ta i när det behövs.

Om kunden

Elkraft Sverige är ett ledande energibolag på den nordiska marknaden med huvudkontor i Oslo. De startade i Sverige 1999 och hjälper företag med att sänka deras elkostnader genom rådgivning, leverans och optimering av hela deras energiförbrukning. På sikt ger de sina kunder både den lägsta energikostnaden och den enklaste administrationen.

Om vårt företag

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 46 orter i Sverige och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se
Mer info
Kontaktperson Jannie Hagenius
Telefon 0707 65 20 95
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Key Account Manager
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av OnePartner Group
Sista ansökningsdag 29 nov (11 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktions- och logistiklösningar, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Tillsammans med våra ca 2500 medarbetare är vi verksamma på 39 orter i Sverige. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.

Läs med på www.onepartnergroup.se