Administratör med intresse för teknik till Olympus

Administratör med intresse för teknik till Olympus

Vill du arbeta som administratör med varierande arbetsuppgifter inom administration på Olympus i Stockholm? Sök idag!

Trivs du att jobba med administration och vill ha en bred roll som administratör? Gillar du att jobba självständigt? Tycker du även att det är kul att hålla en kontinuerlig kunddialog? Nu söker Olympus i Stockholm en administratör till sitt kontor i Solna. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som administratör på Olympus får du jobba på ett stort internationellt företag som värnar om de anställdas erfarenheter och utveckling. Du får en viktig roll där du tillsammans med din kollegor kommer att hantera inkommande kundärenden och sköta administration och logistik kring de medicintekniska instrument som Olympus tillhandahåller till sina kunder. Du kommer även att få sitta i fräscha lokaler i Solna med goda kommunikationsmöjligheter.

Dina framtida arbetsuppgifter

I rollen som administratör på Olympus kommer du bland annat att:
  • Ansvara för reservdelslager
  • Hantera bokning av låneinstrument och skapa låneavtal
  • Administrera löpande fakturering
  • Hantera kundorder och beställa hem reservdelar
  • Ha kontakt med kunder för att följa upp och åtgärda serviceärenden
  • Kontinuerligt uppdatera kunduppgifter i SAP
  • Sköta inskrivning, hantering och diskning av instrument
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Som administratör på Olympus kommer du att bli en del av deras serviceavdelning som du består av 15 personer, uppdelat mellan administrativ personal och fälttekniker som du kommer att ha löpande kontakt med. Tjänsten är på heltid med vanliga kontorstider, flextid tillämpas. Start är tänkt i juni och tjänstens inleds med sex månaders provanställning. Olympus har sina lokaler i Solna med goda kommunikationsmöjligheter.

VEM ÄR DU?

För den här tjänsten ser vi att du har en avslutad gymnasial utbildning samt goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift, då du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt. Vi ser också att du har en mycket god systemvana, gärna om du har arbetat i SAP tidigare.

Som person är du noggrann och strukturerad. Du behöver vara drivande och effektiv i dina arbetsuppgifter då du arbetar självständigt i din roll, samt att du har förmågan att själv komma med initiativ och förbättringar. Du är en hjälpsam person med en positiv och prestigelös inställning då du arbetar tillsammans med dina kollegor i teamet för att bibehålla en god servicenivå mot kunderna.

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Mer info
Kontaktperson Sinisa Strbac
Telefon 0704912198
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.tng.se/
Sista ansökningsdag 26 juni (6 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

TNG är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag som rekryterar fördomsfritt. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt. Genom att se bortom fördomar kan vi hitta kandidater som andra inte ser - dessutom snabbare! Det gynnar våra kunder och jobbsökare samt bidrar till mångfald och en hållbar arbetsmarknad. Många av Sveriges mest attraktiva företag har upptäckt vårt synsätt och vi växer snabbt. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.