Account Manager till Office Management Bemanning

Account Manager till Office Management Bemanning

Är du sugen på en ny säljutmaning där du besitter en stor påverkande roll för att utveckla vår bemanningsverksamhet?

Vad ingår i rollen som Säljare till Bemanning

I rollen som säljare kommer du vara en nyckelspelare för att ta vår bemanningsavdelning till nästa nivå. Du drivs av att göra affärer och knyta nya kontakter. Du är inte rädd för att ta första steget i möten med människor och är införstådd i marknaden för att ta dig an potentiella kunder.

Som säljare ser du till att avdelningen växer med både merförsäljning hos befintliga kunder samt att du är bekväm med telefon som verktyg för att skapa affärer. För att komma in i rollen snabbt har vi utstakade säljprocesser och kollegor som kommer stötta dig i din utveckling hos oss.

Vi ser gärna att du har
  • Erfarenhet av B2B
  • Erfarenhet av bemanningssektorn
  • B-körkort
Är det här du

Du är en snabbtänkt problemlösare som trivs i en effektiv miljö där du besitter högt eget ansvar och planerar din egna arbetsvardag.

För att trivas ska du vara både strukturerad men även bemästra ad-hoc uppgifter. Som person tycker du om att skapa nya kontaktytor och har högt affärstänk. För att driva rollen framåt behöver du ha ett gott samarbeta med både kollegor, kunder och leverantörer.

Vem är jag som ledare?

Jag heter Tobias Johansson och är affärsområdeschef för vår bemanningsavdelning. Jag brinner för affärer och att få andra att leverera. Anser att det är viktigt att sina medarbetare är nöjda med sin vardag för att få ut max av sin kapacitet. Jag är en utåtriktad och kundfokuserad person som gillar att ha roligt på jobbet. Viktigt i mitt ledarskap är mod och eget ansvar. Jag ser fram emot att tillsammans med dig och resten av vår säljorganisation lyfta detta till nya höjder.

Vad erbjuder vi?
  • Fast lön + provision
  • Interna och externa utbildningar
  • Coachande ledarskap
  • Säljresor, kickoffer och fantastiska kollegor!
  • Rikslunchkort + förmånsportalen Benify
  • Great Place To Work-certiferad arbetsplats 2020
Office Management

I 25 år har Office Management hjälpt kunder att underlätta sin vardag genom vår leverans av tjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor. Här jobbar vi efter våra starka värderingar True Commitment, Great Together, Always Improve.

Office Management ägs av Nalka Invest och omsätter 1320 MSEK. Tack vare våra 8000 kunder och 450 medarbetare är vi en stark aktör på den nordiska marknaden.

Låter det som det skulle passa dig?

Så - vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi kommer kontakta kandidater löpande. Har du några frågor om rollen eller Office Management, tveka inte att höra av dig till mig Tobias.johansson@officemanagement.se. Välkommen med din ansökan!

Start: Vår 2021

Arbetsplats: Kista

Tjänst: Heltid
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Account Manager
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 27 apr 2021 (11 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.

Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.