Receptionist sökes till fastighetsbolag i kista

Receptionist sökes till fastighetsbolag i kista

Vill du arbeta i ett receptionsteam om tre personer och arbeta med att ge toppservice till vår kunds hyresgäster? Är du engagerad i ditt arbete, brinner för att göra det lilla extra och är duktig på att kommunicera? Då har vi rollen som receptionist för dig!

Beskrivning av arbetsuppgifter

Office Management söker en receptionist. I rollen som receptionist är du ansiktet utåt, mot både vår kunds hyresgäster och deras besökare. Receptionsfunktionen utgör en servicenod för kundens hyresgäster i Kista. Du kommer tillhöra ett team där du arbetar tillsammans med två ytterligare receptionister, varav en även fungerar som teamledare.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:
  • Bemöta kunder/besökare och hyresgäster till fastigheten
  • Bistå med ankomstregistrering av besökare
  • Hänvisa och informera om fastigheten och området
  • Administrera passerkort för hyresgäster
  • Daglig uppsikt över receptions- och konferensytor
  • Skapa felanmälningar som avser fastigheten
Du kommer även tillhandahålla hyresgäster med service av catering, bokning av konferensrum och hantering av post/bud. Tjänsten passar dig som trivs i en varierad yrkesroll där kunden alltid prioriteras i förstahand.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning sker snarast, uppdraget påbörjas i början av augusti. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Arbetsplats i Kista.

Kvalifikationer och egenskaper

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet ifrån serviceyrket och eller har arbetat i en roll som receptionist tidigare. För att lyckas i rollen som receptionist krävs det att du är kommunikativ och verkligen brinner för att ge service av bästa klass. Du är professionell i ditt bemötande, är anpassningsbar och strukturerad i ditt arbete.

Vidare ser vi att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal som skrift eftersom många besökare är engelsktalande. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för den här tjänsten.

Övrigt

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 08.00-17.00

Plats: Kista

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Vi önskar att du ser långsiktigt på tjänsten. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 10 aug 2021 (49 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Hos oss på Office Management bemanning och rekrytering kan du arbeta som konsult via oss eller rekryteras direkt till vår kund. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.