Reception/växel/vaktmästeri

Reception/växel/vaktmästeri

Vill du arbeta i en bred tjänst där du har en central roll i företaget? Är du en utåtriktad och relationsskapande person som vill ge service av högsta kvalité? Då kan tjänsten som receptionist/växel/vaktmästare hos vår kund vara tjänsten för dig!

Beskrivning av arbetsuppgifter

Vår kund är ett svenskt forskningsinstitut som verkar som kunskapsresurs för näringslivet och staten. Institutet ligger i centrala Stockholm med goda kommunikationsmöjligheter.

I din arbetsroll är du första ansiktet utåt som välkomnar både anställda och besökande till institutet. På grund av detta kräver rollen både hög servicekänsla, professionalism och eget ansvar. Som receptionist/växeltelefonist inkluderas hantering av telefon och mejl, administration och lättare fakturering. Som vaktmästare ser du till att byggnaden ser bra ut, tar hand om lättare hantverkstjänster som att skruva ihop möbler, byta glödlampor, se över konferensrummen samt mycket mer. Du kommer behöva köra företagets bil på olika ärenden.

Dina främsta arbetsuppgifter innefattar:
  • Välkomnande och registrering av besökare
  • Hantering av växel för institutet
  • Hantering av inkommande och utgående post och paket
  • Hantering av leveranser
  • Service av öppna ytor såsom reception och konferensrum
  • Lättare servicetjänster
  • Åka på ärenden
Tjänsten är en visstidsanställning på ca 4 månader, under kontorstider och uppdraget påbörjas i början av 2021. Du kommer vara anställd av Office Management men arbeta på plats hos vår kund som sitter i centrala Stockholm.

Kvalifikationer och egenskaper

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller från servicebranschen. I denna roll lägger vi stor vikt i din personliga egenskaper. Vi ser att du har lätt för kommunikation, är professionell i ditt bemötande, strukturerad och tar eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Du får gärna beskriva dig själv som händig och en problemlösare. Du ska kunna ta egna initiativ och se vad som behövs göras.

Krav:
  • Körkort
  • Svenska och engelska i tal och skrift
ÖVRIGT

Start: Januari 2021

Omfattning: Heltid, Visstidsanställning ca 4 månader

Arbetstid: Kontorstider, måndag-fredag

Plats: Centrala Stockholm

Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Ansökningar kommer ej behandlas via mail utan vi ombeder dig söka tjänsten via ansökningsverktyget. Tillsättning sker snarast möjligt.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 19 feb 2021 (31 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Hos oss på Office Management bemanning och rekrytering kan du arbeta som konsult via oss eller rekryteras direkt till vår kund. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.