Kundtjänstmedarbetare till spännande bolag

Kundtjänstmedarbetare till spännande bolag

Vill du arbeta i en spännande och utvecklande organisation, omgiven av härliga kollegor med stort engagemang? Är du en handlingskraftig problemlösare som drivs av att ge grym service? Då har vi tjänsten för dig!

Beskrivning av kund

Vår kund är ett företag som via digitala tjänster bygger en marknadsplats för parkering. Vår kunds apptjänst har genom åren hjälpt bilister att spara både tid och pengar. Vår kund bidrar till smartare och mer levande städer - en parkeringsplats i taget. Med hjälp av teknik eliminerar vår kund hinder, och hjälper till att förbättra stadsupplevelsen. Deras mål är att skapa en balans för utbud och efterfråga på parkeringsplatser.

Kunden är placerad i helt splittrans nya fräscha lokaler i Stockholm. Bolaget är i en riktigt tillväxtfart vilket man känner i form av puls och medarbetarna på arbetsplatsen.

Beskrivning av arbetsuppgifter

Som kundtjänstmedarbetare tillhör du ett härligt team med positiva och energifyllda kollegor. Ni arbetar tillsammans för att dagligen ge bästa möjliga service.

Dina främsta arbetsuppgifter är:
  • Hantering av inkommande samtal över telefon, mail och sociala medier ifrån kunder
  • Administrering och hantering av fakturafrågor, GDPR-frågor, kundregistrering etc
Denna tjänst är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Office Management men kommer arbeta på plats hos vår kund. För rätt person finns stor chans till övertag.

Kvalifikationer och egenskaper

Vi söker dig som brinner för kundservice och teamkänsla. På denna arbetsplats är det nära samarbete som gäller där alla hjälps åt. Det är högt i tak och teamet har roligt tillsammans. Du som person arbetar målmedvetet och effektivt för att skapa de bästa förutsättningarna för kunderna som vänder sig till dig. Vidare ser vi att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal som skrift. Du har goda datakunskaper.

Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Tillsättning sker snarast möjligt.

Övrigt

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Arbetstid: Kontorstider

Plats: Stockholm
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 9 mars 2020 (41 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Hos oss på Office Management bemanning och rekrytering kan du arbeta som konsult via oss eller rekryteras direkt till vår kund. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.