Customer success manager

Customer success manager

Vi söker affärsdriven Customer success manager för att stärka teamet ytterligare till Stockholm.

OM OFFICE DEVELOPMENT Vi är ett ungt och expansivt företag som ständigt arbetar för att vi tillsammans med våra kunder ska utvecklas. Nytänkande och kreativ förmåga är något som du behöver hos oss samtidigt som du måste klara av att leverera under perioder då saker och ting svajar, för det händer.

Kundernas krav och branschen förändras ständigt vilket gör att vi behöver personer som går mot normen och vågar utmana gamla tankesätt samt agerar och tänker snabbt

Vem vi söker:
Vi söker någon som är glad och full av energi och som trivs med att arbeta i en miljö med högt tempo. Du är noggrann, närvarande och flexibel. Du har lätt för att samarbeta och delegera uppgifter till personal. Du är en proaktiv problemlösare som gillar att få saker gjort. Du är affärsmässig, säljinriktad och tycker om att nå dina och gruppens mål. Det viktigaste: du är social, har nära till skratt och boostar dina kolleger med bra energi! Du har även en grundinställning att allt är möjligt. Då arbetsuppgifterna innefattar kunskap inom området operatör ser vi gärna att du har jobbat hos tex: Tele2, Telenor 3 eller Telia.

Arbetsuppgifter
Som customer success manager kommer du att ansvara för att avdelningen operatör fungerar och utvecklas. Du driver försäljning på befintlig kundstock samt har ett team av säljare under dig som du ska boosta och hjälpa med det administrativa som:
  • Registrera abonnemang, portera nummer etc
  • Svara på operatörs frågor, sköta kontakten mot operatörerna för att sedan sprida den informationen internt
  • Säkerställa leveranser mot kund, se till att kund är nöjd.
  • Se tills så att det ekonomiska fungerar som utbetalningar av provision.
  • Följa upp och säkerställa att provision blir rätt utbetald.
  • Sköta viss fakturering
  • Ansvara för att gruppens budget nås.
DINA VILLKOR
  • Garantilön
  • Provision
  • Rikslunchen
  • Friskvårds bidrag
  • Möjlighet till tjänstebil
Vi erbjuder

Vi investerar hela tiden i våra anställda till att utvecklas genom utbildning. Vi vill framåt och dit når man när man satsar på den anställde.

Det ska vara roligt att gå till jobbet, hos oss är ledordet stöttning och gemenskap för tillsammans nå framgång. För att det ska vara inspirerande och roligt erbjuder vi vår personal rikslunchen, resor, kickoffer, friskvårdbidrag, tjänstetelefon, middagar som den anställde kan ta del av.

Skicka din ansökan här

Urval sker löpande. Om du har frågor kring tjänsten kan du kontakta Martin Andersson, 08-12500001, martin@officedevelopment.se
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Account Manager
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 12 okt 2019 (25 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi anser att kommunikationsverktyg och- system ska anpassas efter kundernas behov, inte tvärtom. Därför fungerar vi som helhetsleverantör inom allt från IT, telefoni, dokumenthantering och videokonferens till förbrukning. Så att våra kunder kan både arbeta och samarbeta effektivt samtidigt som vi skonar miljön.