Account Manager - Kontorsförbrukning

Account Manager - Kontorsförbrukning

Vi söker affärsdriven Account Manager för att stärka teamet ytterligare till Stockholm.

OM OFFICE DEVELOPMENT Vi är ett ungt och expansivt företag som ständigt arbetar för att vi tillsammans med våra kunder ska utvecklas. Nytänkande och kreativ förmåga är något som du behöver hos oss samtidigt som du måste klara av att leverera under perioder då saker och ting svajar, för det händer. Kundernas krav och branschen förändras ständigt vilket gör att vi behöver personer som går mot normen och vågar utmana gamla tankesätt samt agerar och tänker snabbt

VEM VI SÖKER: Vi söker någon som är glad och full av energi och som trivs med att arbeta i en miljö med högt tempo. Du är noggrann, närvarande och flexibel. Du är en proaktiv problemlösare som gillar att få saker gjort. Du är affärsmässig och säljinriktad och tycker om att nå dina och gruppens mål. Det viktigaste: du är social, har nära till skratt och boostar dina kolleger med bra energi! Du har även en grundinställning att allt är möjligt. Med fördel har du erfarenhet från försäljning av förbrukningsvaror, kontorslösningar eller liknande tjänster då du kommer att få ansvar för hela försäljningsprocessen, från besöksbokning, behovsanalys, offert till förhandling och avtalsskrivande på både befintliga och nya kunder.

ARBETSUPPGIFTER Du kommer främst att bearbeta nykunder inom kontorsförbrukning. Office Development erbjuder inte bara alla tänkbara förbrukningsvaror till kontoret, utan även möbler, profilprodukter, skåpservice, toners, fruktkorgar, kaffemaskiner och mycket mer. Du jobbar för att ge våra kunder en enklare vardag genom att samla sina inköp av allt som behövs till kontoret. För att bli en stjärna i rollen som Account Manager på Office Development har du en fantastisk förmåga att skapa förtroende hos dina kunder och bygga långsiktiga kundrelationer. Du har ett starkt driv och en bra förståelse för helheten i leveransen, hur vi kan hjälpa kunden att effektivisera deras arbetsmiljö samt inköp och skapa bästa lösningen för dem.
  • Boka möten
  • Genomföra bokade möten ute hos kund
  • Vårda dina befintliga kunder
  • Sälja på befintliga kunder och marknadsföra bolagets produkter och tjänster.
  • Ansvara för egen budget
DINA VILLKOR
  • Garantilön
  • Provision på egen försäljning
  • Rikslunchen
  • Friskvårdsbidrag
  • Interna och externa utbildningar
Vi erbjuder

Vi investerar hela tiden i våra anställda till att utvecklas genom utbildning. Vi vill framåt och dit når man när man satsar på den anställde.

Det ska vara roligt att gå till jobbet, hos oss är ledordet stöttning och gemenskap för tillsammans nå framgång. För att det ska vara inspirerande och roligt erbjuder vi vår personal rikslunchen, resor, kickoffer, friskvårdbidrag, middagar som den anställde kan ta del av.

Skicka din ansökan här

Urval sker löpande. Om du har frågor kring tjänsten kan du kontakta Robin Falk, 08-12500006, robin@officedevelopment.se
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Utesäljare, Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 19 apr 2020 (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi anser att kommunikationsverktyg och- system ska anpassas efter kundernas behov, inte tvärtom. Därför fungerar vi som helhetsleverantör inom allt från IT, telefoni, dokumenthantering och videokonferens till förbrukning. Så att våra kunder kan både arbeta och samarbeta effektivt samtidigt som vi skonar miljön.