kundsupport / kundtjänst / kundservicemedarbetare till Hembla

kundsupport / kundtjänst / kundservicemedarbetare till Hembla

... eller på vanligt sätt längre ned.

Vi söker kundtjänstmedarbetare till Hembla. Är du en serviceorienterad, ansvarstagande och driven person? Har du tidigare erfarenhet av service och administration och är ute efter ett kommunikativt arbete? Då kan rollen som kundtjänstmedarbetare till Hembla vara rätt tjänst för dig!

Hembla är ett bolag som vill skapa levande stadsdelar där människor trivs och känner sig trygga. Därför äger och utvecklar Hembla hyresbostäder i tillväxtregionen Stockholm-Mälardalen. En viktig grundbult i verksamheten är att alltid sätta hyresgästen i fokus. Ett hem är mer än vad som ryms inom fyra väggar.

Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare hos Hembla kommer du arbeta självständigt behöver vara lösningsorienterad med starkt driv och vilja att tillgodose kundens behov. Du hanterar administrativa och kundorienterade ärenden och utgår från Hemblas kundtjänstenhet belägen mitt i City.

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du till exempel att:
– ge service åt kunder/hyresgäster via telefon och email
– ta emot och följa upp serviceanmälningar via telefon och email
– administrera serviceärenden i fastighets- och ekonomisystemet

Vem är du
Vi söker dig som brinner för att förmedla god service. Du är en självgående, kundfokuserad och kommunikativ. För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du är effektiv, noggrann, positiv och trygg i dig själv. Vidare krävs det att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du är flerspråkig och/eller har kunskaper i IT-baserade affärssystem. Vi ser gärna även att du har goda kunskaper i Officepaketet och kunskaper inom fastighetsbranschen.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 07:30-16:30
Plats: Stockholm City

Ansökan
Hembla har valt att samarbeta med rekrytering- och bemanningsföretaget Next u i detta bemanningsuppdrag. Sök jobbet genom att fylla i formuläret längst ner i annonsen på Next u's hemsida. Jobbet är ansökningsbart så länge annonsen finns uppe på hemsidan. Vi håller intervjuer löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. För att läsa mer om hur vi jobbar, besök gärna vår hemsida www.nextu.se

Sökord: kundsupport , callcenter , kundtjänst , kundtjänstmedarbetare , support , supportmedarbetare , teknisksupport , kundtjänstarbetare , kundservice , kundservicemedarbetare , kundservicearbetare , service , serviceyrke , kundbetjäning , kundhantering , kundbemötande
Mer info
Kontaktperson Sonia Ayoub
Telefon 0707706074
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.nextu.se
Sista ansökningsdag 6 dec 2019 (49 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Next u jobbar med videobaserade tjänster inom rekrytering och bemanning. Detta innebär att vi gör videopresentationer ifrån den aktuella avdelningen med den rekryterande chefen samt videopresentationer av kandidater. Skälen till att vi använder oss av detta är ganska enkla. Företagen behöver bli mer attraktiva för att hitta de personer som verkligen vill jobba där. Där blir videopresentationen av jobbet ett utmärkt verktyg. Avseende videopresentationer av kandidater handlar det om att lyfta upp personen bakom CV.et. Personliga egenskaper som energi, vilja och engagemang är svårt att ta fram via ett traditionellt CV, där blir videopresentationerna ett mycket bra sätt.