Customer Success Representative

Customer Success Representative

Vill du ta dig an en roll där ditt största mål är att leverera excellent kundservice? Har du ett växande intresse för den digitala branschen? Se då hit - här har du en fantastisk chans att vara med påverka i vårt arbete framåt!

Arbetsplatskulturen på Netigate är fylld av energi. Vi värdesätter work/life balance, effektivitet, enkelhet, super-trevlig kundservice och hur vi med våra insikter kan bidra till vår omvärld. I och med att vi nu är ett bolag i en stark tillväxtfas, kommer du även snabbt märka att det finns goda chanser att påverka i vårt dagliga arbete tillsammans.

Vårt internationella Customer Success-team behöver nu förstärkning och vi söker efter dig som nu vill ta dig an en roll och växa tillsammans med oss!

Mer om vårt Customer Success-team

Teamets gemensamma uppdrag är att tillsammans leverera en excellent support till alla Netigates kunder. Därför letar vi nu efter en ny medarbetare med känsla för enastående kundservice och med ett problemlösande fokus. Detta är en möjlighet för dig som trivs i en roll där du värdesätter kundupplevelsen samtidigt som du är med och bidrar och arbetar i ett härligt team som även supportar varandra och som har roligt tillsammans på vägen.

Om rollen

Som medarbetare i Customer success-teamet är du i daglig kontakt med våra kunder. Du arbetar via telefon och mail med att support och att försöker finna lösningar på deras problem. Vissa support-ärenden är av enklare natur, medan andra kan kräva mer tid och kunskap. Det är därför viktigt att få våra kunder att känna att vi gör vad vi kan för att lösa deras problem. Vi använder Salesforce som CRM-system för att registrera ärenden.

Vi söker dig som...
  • Har upp till 1års erfarenhet av att arbeta med någon form av kundsupport tidigare.
  • Har kunskaper i office-paketet.
  • Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska. Kan du även kommunicera på norska är det meriterande.
  • Som person är du service-minded ut i fingerspetsarna. Du drivs av att alltid leverera det bästa för kunden.
  • Vi ser att du är pedagogisk och på ett bra sätt kan utbilda kunder i vårt verktyg.
  • Ett intresse för IT och kunskap i HTML och CSS är meriterande.
  • Vi tror att du är nyfiken och drivs av att utveckla och förbättra både Netigate som verktyg och Customer Success som support-team!
Vi, ett positivt gäng, som sitter mitt i centrala Stockholm, mellan Hötorget och Stureplan. Hos oss är det högt tempo och högt i tak. Vill du vara del i ett framåttänkande, Gasell-vinnande företag och jobba med drivna, duktiga och ambitiösa kollegor så har du hittat rätt.

Om Netigate

Netigate är en av Europas ledande leverantörer av molntjänster på webbaserade undersökningar. Med mer än 2 500 kunder i över 40 länder och inom alla branscher hjälper vi organisationer att få värdefulla insikter och kunna fatta bättre affärsbeslut. Mer om Netigate kan du hitta här: https://www.netigate.net

Start: Tillträde så snart som möjligt

Lön: Fast lön

Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, Customer Service, kundsupport, agent, representative, Customer support
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 22 okt (32 dagar kvar)
Visa var

Om arbetsgivaren

Netigate (Net= Internet, Igate=Investigate) is a European provider of cloud-based services for professional online surveys that are primarily used for voice of customer, employee performance and market research.

We help organisations gain valuable insights, make better business decisions and improve processes.

Our clients range from small organisations to global companies in all industries, including many leading companies around the world such as Electrolux, Ericsson, Vodafone, E.ON and Schenker Deutschland AG.