Account Manager

Account Manager

Nemely söker en ambitiös Account Manager till sitt säljteam
Vill du jobba med expansivt och nytänkande bolag inom CRM- system? Är du van vid att arbeta med komplex försäljning och har ett starkt affärs- och kundfokus? Då är du den Account Manager vi söker till Nemely!

Nemely är ett ungt och dynamiskt CRM-konsultföretag med många års erfarenhet inom området och referenser från ett stort antal branscher. Medarbetarna är högpresterande av naturen och mycket stolta över vad de gör. På Nemely behandlar vi varje kund som om den var den enda kunden och vi tar personligt ansvar för kvaliteten på det arbete som utförs. På Nemely levererar vi enastående värde för våra kunder samtidigt som vi håller fast vid våra kärnvärden: produktivitet, effektivitet och enkelhet.

Om tjänsten:
Nemely är inne i en expansiv fas och behöver utöka sin personalstyrka med en driven Account Manager. Vi söker därför en erfaren säljare som erbjuds bra möjligheter att växa och utvecklas med företaget. Vi vill att du har ett starkt intresse för lösningar och tjänster inom CRM-system. I rollen som Account Manager hos oss kommer du att ha en nyckelroll i företaget. I rollen som Account Manager arbetar du med att kontakta kunderna proaktivt och ansvarar både för nyförsäljning samt omförhandlingar av befintliga kontrakt.

I rollen som Account Manager arbetar du med en egen budget och mot tydliga mål. Genom behovsstyrd försäljning kommer du erbjuda kunderna lösningar som skapar mervärde och hjälper till att utveckla deras verksamhet. Dina arbetsuppgifter omfattar löpande bearbetning av nya kunder, uppföljning av kampanjer, kundkontakter, bokning av kundmöten, utformning av offerter, presentationer samt att följa upp arbetet. Du förväntas även identifiera affärsmöjligheter för hela Nemelys produktutbud.

Vi erbjuder dig:
  • En dynamisk arbetsplats där vi jobbar hårt. Givetvis satsar vi på gemensamma aktiviteter för jobbar man hårt, då ska man kunna ha kul längs med vägen!
  • Marknadsmässiga villkor och en bonusmodell utan tak
  • En roll och en karriär som du kan påverka, för rätt person finns det oändliga utvecklingsmöjlihgeter!
Om dig:
För att lyckas i rollen hos oss är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av att sälja CRM-implementationer (då gärna Salesforce och/eller Microsoft Dynamics). Komplex försäljning är något som triggar dig. Du är grym på att bygga och bevara relationer och du har ett högt affärsmannaskap. Du är en sann teamplayer och kulturbärare som vill ha ett grymt team att jobba med.

Vi ser helst att:
  • Du har minst 5 års erfarenhet av B2B försäljning
  • Du har erfarenhet av att arbeta med systemförsäljning
  • Du talar och skriver flytande, både svenska och engelska
  • Är analytisk, målmedveten och strukturerad
  • Är ambitiös, självgående och initiativtagande
  • Du trivs i en agil och snabbrörlig miljö
Passar detta in på dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Kim Alm Önskas ytterligare information kring tjänsten är du välkommen att kontakta Kim på tel: 076-525 90 15 eller via mail: kim.alm@salesonly.se. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande varpå vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Observera att vi ej kan ta emot CV via mail.

Nemely grundades 2016 och har vuxit stadigt sedan starten. Affärsidén är att knyta samman olika lösningar i ett gemensamt erbjudande där Nemely står för en helhetsleverans och våra kunder får möjligheten att dra nytta av de olika systemens kompletterande funktioner.

Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Utesäljare, Försäljning, Key Account Manager, Account Manager
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av SalesOnly
Sista ansökningsdag 10 dec 2019 (1 dag kvar)

Om arbetsgivaren

Nemely grundades 2016 och har vuxit stadigt sedan starten. Affärsidén är att knyta samman olika lösningar i ett gemensamt erbjudande där Nemely står för en helhetsleverans och våra kunder får möjligheten att dra nytta av de olika systemens kompletterande funktioner.

Nemely levererar alla tjänster som behövs för att gå från första idé, till utförande och leverans, och slutligen till utbildning och underhåll. Kort sagt, Nemely hanterar hela livscykeln för kundens CRM-investering.

I grunden för Nemelys leverans ligger våra fantastiska produkter som är bland de bästa på marknaden, vad gäller funktion och leverans. Vissa av Nemelys produkter är egenutvecklade och vissa kommer från större partners på marknaden.