Leverans- och kundserviceansvarig

Leverans- och kundserviceansvarig

Vi är en snabbväxande Startup inom välfärdsteknik. Under 2020 är prognosen att bolaget kommer växa med över 400% och vi måste få hjälp inom kundservice och leveranser till vår snabbt växande kundbas.

Vi har ett stort antal nya projekt med kommuner och vårdföretag runt om i hela landet. Vi söker nu någon som kan vara med och bygga upp en särskild leverans- och kundserviceavdelning. Som Leverans- och kundserviceansvarig är du operativt ansvarig för NeatNordics produkt- och tjänsteleveranser. Du har ett stort ansvar och driver självständigt projekten mot kunderna du är ansvarig för tillsammans bolagets säljare.

Tjänsten innefattar bland annat följande:

- Att kunden får den leverans som överenskommits

- Att leveransen sker med hög kvalitet och kundnöjdhet

- Hålla utbildning om bolagets produkter, såväl på plats hos kund som via telefon

- Bistå säljare med offertunderlag och affärsförslag

- Svara på kunders frågor via mail och telefon

- Koordinera implementeringar hos kunden

- Driva överenskommen samverkansmodell

Rollen är baserad i Stockholm men våra kunder finns i hela Sverige vilket gör att du kommer få resa en del i jobbet. Som leverans- och kundserviceansvarig förväntas du även kunna driva och hantera stora eller små projekt. Du kommer jobba mycket nära bolagets VD som även kommer vara din närmaste chef.

Vem söker vi?

Vi letar efter en serviceinriktad glädjespridare som håller ordning och reda på saker. Du ska ha erfarenhet av att ge kundservice och ska tycka det är kul att tala inför folk.

Vi är ett snabbväxande företag vilket betyder att förändringar kommer sked ofta och fort. Vi ser att du kommer vilja bidra till dessa förändringar och att du vill växa i rollen och ta ett stort ansvar.

Du bör ha:
  • Minst 3 års erfarenhet inom kundservice
  • Erfarenhet av att självständigt hålla i kundrelationer
  • Erfarenhet av att hålla i projekt
  • Som person är du van att ha flera bollar i luften och att ta beslut när det behövs. Du ser det som naturligt att alltid ta ansvar och ha kunden i fokus.
  • Du ser en framtid där du kan ha personalansvar
Vidare ser vi att du är flytande i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift samt kan använda Excel och Powerpoint.

Vi intervjuar löpande så visa ditt intresse så snart du kan.

Söker jobbet gör du via ansök knappen i annonsen.

Vid frågor kontakta oss på 0701715322

Völkommen!
Mer info
Telefon 0701715322
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice, Säljsupport, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://www.neatnordic.se/
Sista ansökningsdag 28 jan 2020 (52 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är en snabbväxande Startup inom välfärdsteknik. Under 2020 är prognosen att bolaget kommer växa med över 400% och vi måste få hjälp inom kundservice och leveranser till vår snabbt växande kundbas.

Vi har ett stort antal nya projekt med kommuner och vårdföretag runt om i hela landet. Vi söker nu någon som kan vara med och bygga upp en särskild leverans- och kundserviceavdelning. Som Leverans- och kundserviceansvarig är du operativt ansvarig för NeatNordics produkt- och tjänsteleveranser. Du har ett stort ansvar och driver självständigt projekten mot kunderna du är ansvarig för tillsammans bolagets säljare.