Administrativ assistent

Administrativ assistent

Serviceinriktad och självgående Kontorsassistent med glimt i ögat

Moberg Pharma AB söker en Administrativ
Assistent till huvudkontoret i Alvik. Vi är ett expansivt svenskt läkemedelsföretag med 30 anställda som utvecklar och säljer medicinska produkter inom framförallt dermatologi. Vi söker dig som har känsla och som trivs och vill bistå med service och enklare kontorsadministration till vårt snabbväxande företag.

Ansvarsområden och arbetsuppgifter
Administrativa- och receptionssysslor som att ta emot besökare, förbereda/supportera möten med utskrifter, göra iordning kaffevagn inför möten samt samordna större kontorsgemensamma kaffestunder, boka bud, luncher, resor etc.

Du sköter inköp av förbrukningsvaror och kontorsmaterial, posthantering samt är kontaktperson för fastighetsägaren vid felanmälan och säkerställer en trivsam miljö i kontor, kök och konferensrummen

I rollen tar du hand om vår internservice samt stöttar dina medar-betare med allt de kan tänkas behöva hjälp med både högt och lågt

Du ansvarar för dokumenthantering och uppföljning i företagets avtalssystem

Det krävs att du är en "doer" och inte rädd för att hugga i där det behövs och har förmågan att själv se vad som behöver göras

Erfarenheter och kvalifikationer:
För att trivas hos oss behöver du vara positiv, glad och ha en stark servicekänsla, vara lyhörd och se detaljer. Du tycker om att hålla ordning och reda omkring dig och du är en ansvarstagande person som gillar att ge det lilla extra och sprida glädje. Vi söker dig, som vill hjälpa oss med ovan arbetsuppgifter och kan tänka dig att arbeta cirka 50-75% fördelat upp till 5 dagar per vecka.

Som person är du proaktiv, van att prioritera och strukturera samt har lätt att hantera många arbetsuppgifter parallellt. Du är van vid korta deadlines även när tempot är högt och har ett tydligt kundfokus (oberoende om det är interna eller externa kunder). För denna tjänst krävs ett allmänt sunt och logiskt förnuft, en representativ personlighet och ett trevligt och tillmötesgående sätt. Vidare är det viktigt att du har god datavana.

Stämmer ovanstående beskrivning in på dig? Välkommen att skicka in din CV och ett personligt brev så snart som möjligt via nedanstående länk.

Urvalsprocessen kommer att ske löpande från start. För mer information om tjänsten vänligen kontakta Malin Nilsson
Mer info
Kontaktperson Malin Nilsson
Email Mejla Malin Nilsson
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.mobergpharma.se
Sista ansökningsdag 1 okt (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Moberg Pharma är ett snabbt växande svenskt läkemedelsföretag som kommersialiserar egenutvecklade, förvärvade och licensierade produkter på den globala marknaden. Bolaget har sitt ursprung inom behandlingar av hudsjukdomar, men vi breddar oss nu mot fler områden. Våra nuvarande produkter är receptfria och säljs i egen regi i USA samt via distributörer i fler än 40 länder.