Konferensvärd/värdinna till bank i city med start augusti!

Konferensvärd/värdinna till bank i city med start augusti!

Om tjänsten
Är du en serviceminded och engagerad person som skulle vilja arbeta i ett team? Vill du vara ansiktet utåt på ett stort, välkänt och professionellt företag? Detta internationella företag är verksamt inom finansbranschen har sitt svenska huvudkontor mitt i Stockholm City. Som service manager på detta uppdrag jobbar du i ett team om fyra kollegor och i din roll kommer du att jobba med bland annat:

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
  • Agera mood manager och ta hand om såväl besökare som medarbetare
  • Servera vid större och mindre evenemang
  • Förbereda mat och catering
  • Dukning för större sittningar
  • Bokningar och beställningarDu kommer att arbeta som servicekonsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Middlepoint men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Detta ger dig en mängd fördelar som vi gärna berättar mer om!
Vem är du?
  • Social, varm och engagerad samt är flexibel och professionell.
  • Driven, strukturerad, organiserad och har ett sinne för detaljer.
  • Motiveras av att få jobba med människor och att få bli en viktig medlem i teamet.
  • Erfarenhet av att jobba med service och kundkontakt.
Tidigare erfarenhet
  • Du har tidigare erfarenhet från restaurang och/eller café
  • Du är väl bekant med grunderna vid servering och avdukning
  • Du är prestigelös och van att ta eget initiativ och ansvar
  • Flytande svenska och engelsk
  • Gymnasieexamen eller högre
Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.

Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning som startar med 6 månaders visstidsanställning. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag 8-17. Arbetsplatsen är beläget mitt i Stockholm city och tjänsten startar i augusti.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.

Vännerna på Middlepoint!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 14 aug 2022 (42 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Middlepoint är ett personligt och flexibelt serviceföretag som hjälper företag att skapa de främsta arbetsplatserna för både medarbetare och kunder. Våra diplomerade servicekonsulter levererar receptionsservice på entreprenad och säkerställer att receptionen är en förlängning av företagets varumärke. Vi brinner för ett starkt första intryck och vi älskar det vi gör! Middlepoint har kollektivavtal och är ISO-certifierade inom kvalité och miljö.