Ekonomiassistent 50%

Ekonomiassistent 50%

Ekonomiassistent 50% sökes!

Till en av våra kunder söker vi nu en ekonomiassistent som kan arbeta 50%.

Kundföretaget

Kunden erbjuder rikstäckande teknisk support via telefon, hembesök eller på kontoret. Oavsett märke eller produkt hjälper de till med installation, hårdvara, mjukvara, felsökning och problemlösning.

Arbetsuppgifter

I denna roll kommer du att arbeta med vanligt förekommande ekonomiadministrativa arbetsuppgifter så som hantering av leverantörsfakturor, arkivering, in- och utbetalningar, löpande fakturering, avstämningar, rut-ansökningar, utläggsredovisningar och månadsavstämningar. Du kommer också att få ta emot samtal från kunder som rör ekonomiska frågor.

Vem är du?

Vi söker dig med kompetens inom ovan beskrivna arbetsuppgifter förvärvade genom arbetslivserfarenhet eller utbildning. Att du har god datavana och hanterar Office-programmen obehindrat är en stor fördel då man jobbar en del i Excel. Har du erfarenhet av ekonomisystem är det en merit, eller i annat fall har systemvana.

Övrigt

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker därför dig som är engagerad och mån om att utföra ditt arbete på ett bra sätt. Vidare är du som person pigg och glad samt har en positiv inställning till att ta dig an olika arbetsuppgifter.

Arbetsplatsen ligger nära Sundbybergs centrum.

Detta är ett konsultuppdrag på 50% med start omgående. Du kommer att vara anställd av Maxkompetens AB, men uthyrd till kundföretaget.

Uppdraget löper fram till tidig vår med chans till förlängning för rätt person. Du kan välja att förlägga din arbetstid med att arbeta tre dagar per vecka eller fem halvdagar.

Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Carolina Löfgren på 070-611 02 75 eller
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Ekonomi, Ekonomiassistent
Typ av anställning Deltid
Sista ansökningsdag 20 nov 2019 (8 dagar kvar)