Office Manager till Lyoness Sweden AB

Om jobbet

Vill du bli en viktig del i ett professionellt och framgångsrikt nordiskt team? Är du duktig på att få andra med dig, saker att hända och skicklig på att bygga lönsamma kundrelationer? Då är detta rollen för dig!

Uppdragsgivare:
Lyoness Sweden AB

Ort:
Stockholm

Omfattning:
Heltid

Arbetsbeskrivning:

Som Office Manager arbetar du operativt och fungerar som ett nav i den svenska verksamheten. Du ansvarar för och leder vår kundtjänst, som idag består av tre medarbetare, samtidigt som du driver egna projekt. Du följer upp resultat och nyckeltal, uppdaterar texter på vår hemsida, kommunicerar med och besöker våra medlemsföretag etc. Som Office Manager ingår du i den svenska ledningsgruppen och rapporterar till VD. Utvecklingsmöjligheterna inom verksamheten är goda.

Kvalifikationer:

Rätt person har minst ett års arbetserfarenhet i en teamledande roll och är skicklig på att både kommunicera och bygga lönsamma kundrelationer. Vidare har du erfarenhet av att arbeta i crm-system och driva projekt. Har du någon form av postgymnasial utbildning, gärna inom juridik, hr eller sälj är det meriterande.

Du beskriver dig själv som entusiastisk och har förmåga att få människor med dig och saker att hända. Du är duktig på att koordinera och prioritera mellan olika arbetsuppgifter och bra service är en självklarhet för dig. Vidare har du förmåga att arbeta strukturerat och självständigt när det krävs. Du behärskar svenska och engelska, både muntligt och skriftligt och kan du även kommunicera på tyska är det en tillgång.

Om Lyoness:

Lyoness International AG är ett schweiziskt företag som grundades 2003. Bolaget är verksamt i 47 länder och har ca 1000 anställda. Lyoness har fler än 8 miljoner medlemmar världen över, som tar del av förmåner och återbäring. Lyoness Sweden AB har tio medarbetare och kontor i trevliga lokaler i WennerGren Center. För mer information gå in på vår hemsida http://www.cashback-solutions.com

Sista ansökningsdag:
6 augusti 2017
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information:
I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad. Kontakta Lotta Carlsson; 073 075 23 25
Jobbfakta
Ort
Stockholms stad
Anställning
Heltid
Tillsvidareanställd
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Kontorschef

Ring Lotta Carlsson, 073 075 23 25

Publicerad

4 dagar sedan

Sista ansökningsdag

6 aug

Om företaget

Randstad är världens näst största HR-service företag och arbetar med bemanning och rekrytering. Vi är nu representerade i 46 länder, med över en halv miljon medarbetare på uppdrag hos våra kunder varje dag.