LFV, OPERATIONS SÖKER EN OFFICE MANAGER TILL RTC STOCKHOLM

LFV, OPERATIONS SÖKER EN OFFICE MANAGER TILL RTC STOCKHOLM

Rollen som Office Manager innebär att vara ett övergripande ledningsstöd till Enhetschef RTC Stockholm.

Din roll
  • Besöksmottagning inkl badgehantering
  • Konferens- och eventservice
  • Beställning av kontorsmateriel, It utrustning
  • Administrativt stöd och service RTC Stockholm, tex utskrifter, anteckningar, protokollskrivning, avtal
  • Husansvarig
  • Publicering på web och intranät
  • Enklare fotografering och filmning
  • Arbete i reception vid behov
Din profil

För att lyckas i rollen som Office Manager ser vi gärna följande kompetenser och erfarenheter:
  • Gymnasium/eftergymnasial utbildning, gärna med inriktning mot service eller media
  • Erfarenhet av arbete i reception
  • Erfarenhet av normalt förekommande administration såsom beställningar, post- och avtalshantering, dokumentadministration
  • Du behärskar svenska och engelska obehindrat
  • Goda IT-kunskaper inom främst Officepaketet
  • Det är meriterande med erfarenhet av arbete i en statlig myndighet
  • Du är ansvarstagande och har god prioriteringsförmåga
  • Du arbeta gärna både självständigt som i grupp
  • Du har vana vid att arbeta i en organisation under förändring och förmåga att ta egna initiativ och hugga i där det behövs
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du behöver vara självgående och strukturerad i ditt arbete där du skapar rutiner och struktur för att nå verksamhetens gemensamma mål. Då du kommer ha både externa och interna kontakter är det av vikt att du är utåtriktad och behärskar en hög servicenivå.

Anställning

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med placering på Arlanda. LFV tillämpar drogtest samt säkerhetsprövning innan tillsättning.

LFV har goda anställningsvillkor och ett brett utbud av förmåner som bland annat innefattar en privat sjukvårdsförsäkring och goda pensionsvillkor. Vi sitter i ljusa och fina lokaler och erbjuder ett roligt och utvecklande arbete tillsammans med lösningsfokuserade, engagerade och nytänkande medarbetare.

Mer information

För mer information om tjänsten kontakta:

Jacob Edholm, RTC Stockholm 0708-97 79 00

För mer information om rekryteringsprocessen, kontakta:
Margareta Otterström, HR Business Partner, 0708-32 72 54

Fackliga företrädare

ST inom flygledning: Andreas Cronqvist, 011-19 20 00

Ansökan

Varmt välkommen att skicka in din ansökan inklusive CV och personligt brev senast den 8 december 2019.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Kontorschef, Offentlig Förvaltning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.lfv.se
Sista ansökningsdag 8 dec 2019 (1 dag kvar)

Om arbetsgivaren

LFV är ett affärsverk med ca 1100 medarbetare med uppdrag att tillhandahålla en säker, effektiv och miljöanpassad flygtrafiktjänst för civil och militär luftfart. LFV bedriver flygtrafiktjänst i torn och kontrollcentraler på 24 platser i Sverige och har också verksamhet internationellt. LFV omsätter ca 3,1 miljarder kronor och har sitt huvudkontor i Norrköping.