Projektadministratör för vår kund söks!

Projektadministratör för vår kund söks!

Vill du jobba i en betydelsefull roll som gör skillnad? Se hit!

Om rollen

I rollen som projektadministratör arbetar du i olika projekt med att säkerhetsställa att vi når våra mål mot kund.

Arbetsuppgifterna varierar efter kundens behov men vanligt förekommande uppgifter är:
  • Planera turer i trafiken för vår personal på fält utifrån kollektivtrafikens tidtabeller och våra behov i projekten
  • Schemalägga uppdragen som vi planerar
  • Planera och hålla utbildningar för personalen på fält i vad som krävs för att göra undersökningar efter kundens krav
  • Tillhandahålla och ansvara för material till intervjuarna
  • Ta emot och följa upp data från undersökningarna
Du kommer att arbeta nära ett team som består av 5 personer.

Våra arbetstider är 08.00 - 17.00 och kontoret är beläget i Södermalm.

Vem är du?

Vi söker dig som både kan arbeta självständigt och samarbeta i team. Som person skall du vara ansvarsfull och noggrann då vi alltid jobbar i projekt och har deadlines att följa. Vi ser gärna att du:
  • Har en viss erfarenhet inom administration
  • Du är stresstålig och strukturerad
  • Du är en problemlösare som agerar när inte allt går som planerat
  • Du är social, har bra kommunikationsförmåga och är pedagogisk
  • Du har god datorvana
  • För oss är rätt personlighet viktigt och väger tungt i våra urvalsprocesser
Vilka är Origo Grop?

Origo Grop är Sveriges ledande insikts- och undersökningsföretag där vi med vår expertis och erfarenhet hjälper våra kunder att utvecklas och förstå sina kunder och den marknad de verkar på.

Vi erbjuder dig ett företag som befinner sig på en spännande tillväxtresa med en positiv miljö med högt i tak och 90 härliga kollegor i tre olika städer! Origo Group har kontor i Stockholm, Göteborg och Linköping och du kommer vara placerad på Stockholms kontor.

Vi levererar insikter och beslutsunderlag inom tjänsteområden som kundupplevelse/CX, medarbetarengagemang, varumärke och tjänsteutveckling.

Om anställningen
  • Placeringsort: Stockholm / Södermalm
  • Tjänstgöringsgrad: Heltid, 40 timmar/vecka
  • Tillträde: Omgående
  • Anställningsform: Visstidsanställning med uppdragslängd på ca 4 månader med möjlighet till förlängning
Välkommen med din ansökan!

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia - tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Organisation & ledning, Projektledare
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 10 juli 2022 (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Lernia erbjuder tjänster inom bemanning, utbildning, jobbcoachning och organisationsutveckling på över 90 orter i hela Sverige.