Engagement Leader till Electrolux i Stockholm!

Engagement Leader till Electrolux i Stockholm!

Nu söker vi på Lernia en Engagement Leader till vår kund Electrolux som är placerade i moderna lokaler i Stadshagen. Uppdraget har uppstart den 3/4 och pågår fram till den 2/10 med mycket goda möjligheter till förlängning. Detta uppdrag innebär att du blir anställd av Lernia och uthyrd till kunden under perioden.

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera Electrolux leveranser, från lager till återförsäljare.
Du kommer arbeta med att skapa goda relationer internt och externt då du är kontaktpersonen vid frågor kring beställning och leveranser. Vidare arbetar du med efterarbete kring administration och återkoppling. I rollen ingår även att vara med att förbättra Electrolux processer och rutiner för att kunna tillhandahålla optimerade och effektiva leveranser.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Ta emot inkommande ärenden via telefon och mail
  • Analysera kundärenden och vidta rätt åtgärder
  • Effektivt hantera och prioritera olika projekt
  • Förbättra processer och rutiner
Din bakgrund
Vi söker dig som har något års erfarenhet av arbete i direktkontakt med kunder via telefon, gärna inom sälj, support eller liknande tjänst. Du har goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel. Har du dessutom erfarenhet av något affärssystem är det meriterande. Krav för tjänsten är att du behärskar svenska flytande i tal och skrift.

Personliga egenskaper
Vi letar efter dig som har förmågan att arbeta självständigt och komma med egna förslag och idéer till förbättringar. Du behöver också vara duktig på att identifiera problem och kunna komma med lösningar och driva igenom dessa. Som person är du social och duktig på att samarbeta, det faller dig naturligt att arbeta i ett team med nära samarbete. Vidare är du en kommunikativ person, både i tal och skrift. Kan du dessutom hålla lugnet och prioritera under perioder av högt tryck kommer du bli en uppskattad kollega hos Electrolux!

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsgrad
Visstid/Heltid 40 timmar per vecka/Stadshagen

Tillträdesdag
Uppdraget har uppstart den 3/4 och pågår fram till den 2/10 2019 med mycket goda möjligheter till förlängning.

Information
Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag så ökar du chansen till jobbet!

Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst, Serviceyrken
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 29 mars (5 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Lernia erbjuder tjänster inom bemanning, utbildning, jobbcoachning och organisationsutveckling på över 90 orter i hela Sverige.