Ekonomiassistent som gillar tempo och teamwork

Ekonomiassistent som gillar tempo och teamwork

Är du ekonomiassistent med erfarenhet av både leverantörs- och kundreskontra som står redo för ett nytt konsultuppdrag med möjligt övertag till kund? Välkommen att läsa mer.

Uppdraget
Just nu söker vi Ekonomiassistenter som kommer att arbeta med kund- och leverantörsreskontra, i ett härligt team som karaktäriseras av högt i tak och samarbete. Viktigt är att du har ett inbyggt tempo i kroppen, trivs med stora volymer och varierat arbete, samt är framgångsrik på teamwork. Inledningsvis är detta ett konsultuppdrag om 6 månader, med möjlighet till övertag till kund. Start beräknas omgående, varpå vi söker dig som är tillgänglig den närmsta månaden. Vår kund finns i Solna och på Södermalm.

Som ekonomiassistent hos vår kund har du en bred roll där du kommer få varierande arbetsuppgifter. Huvudsakliga arbetsuppgifter är att arbeta med kund- och leverantörsreskontra där du kommer att ingå i en koncerngemensam Ekonomifunktion. Rollen innebär dels löpande arbete inom processen för leverantörs- och kundreskontran med bl.a. elektronisk fakturahantering och kundfakturering. Men även fungera som stöd i det utvecklingsarbete som pågår på denna avdelning. Kunden arbetar ständigt mot nya mål inom effektivisering och automatisering.

Din bakgrund
Vi söker dig som har något års erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent. Då du kommer att ha kontakter med kunder och leverantörer ser vi gärna att du är bra på att uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska.

Vi lägger stor vikt vid din personlighet och inställning. Vi söker dig som utöver dokumenterad ekonomikunskap är handlingskraftig, flexibel och serviceinriktad. Du har en god samarbetsförmåga och tar ansvar för det du tar dig för. Arbetet är till en stor del utåtriktat, därför efterfrågar vi dig som tycker om att kommunicera och har en positiv inställning.

Att jobba som konsult på Clarify
Som konsult hos oss på Clarify får du mer uppskattning än du någonsin erfarit. Via vårt unika koncept Clarify Potential och ”The Clarify Way”, kommer vi att ta en aktiv roll i din professionella utveckling där vi erbjuder löpande stöttning och coachning. Självklart erbjuder vi även marknadsmässiga villkor, konsultträffar med olika teman och framförallt spännande uppdrag.

Clarify har en historia som börjar redan på 80-talet, sedan dess har vi rekryterat, hyrt ut och utvecklat chefer och medarbetare. Spetskompetensen är att matcha rätt chef, specialist eller konsult inom ekonomiområdet. Allt vi arbetar med genomsyras av att vi är flexibla, snabbfotade och har höga ambitioner att göra skillnad för både organisationer och individer. Läs gärna mer om oss på www.clarify.se

Din ansökan
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Vill du veta mer om hur det är att arbeta på Clarify, kontakta gärna ansvarig Ida Hedblom, 0720-23 99 07.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Ekonomi, Ekonomiassistent
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 5 okt (14 dagar kvar)