Redovisningsekonom som vill utvecklas? Finansbolag söker dig!

Redovisningsekonom som vill utvecklas? Finansbolag söker dig!

Redovisningsekonom som vill utvecklas sökes till spännande roll!

Företaget: En finansiell aktör som har en spännande nisch och som vill ge verktygen för dig att växa.

Rollen:

Vi söker dig som har ca 2-4 års erfarenhet från redovisningsområdet och som har kunskap om konsolidering.

Du kommer i rollen ha ansvar för en grupp bolag där det sker månadsvis konsolidering. Flera i företaget har kunskap om detta område och god överlämning och stöd går att fås.

Du behöver inte vara självgående gällande bokslut, men gärna ha relevant erfarenhet så att du kan jobba självständigt men med support från teamet. Har du erfarenhet av att arbeta med Account Receivable är det positivt, det ingår kundfakturering kvartalsvis med ganska tunga beräkningar och stora affärer, viktigt med matematisk förståelse och att man har detaljmedvetenhet.

Rollen är affärsnära och du kommer agera bollplank för andra intressenter i bolaget.

Detta är möjlighet för den som vill bygga sin karriär och där det på sikt finns stora chanser för rätt person att axla andra seniora roller inom organisationen.

Detta är ett hyrköps upplägg, där det börjar som en bemanning och sedan går över till fast anställning. De är dock beredda att ta dialog om direkt rekrytering om det klickar.

Bolaget sitter i mycket fina lokaler med utsikt mot Stockholms inlopp.

Så tveka inte att höra av er kring denna roll
Mer info
Kontaktperson Joakim Folmer-Hansen
Telefon 0739-87 97 22
Område Stockholms stad
Yrkesroll Ekonomi, Redovisningsekonom
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.jurek.se/
Sista ansökningsdag 22 okt (28 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.