Administratör sökes till Deloitte!

Administratör sökes till Deloitte!

Om verksamheten

Deloitte erbjuder tjänster inom revision, business consulting, finansiell rådgivning, riskhantering, skatterådgivning och relaterade områden. Med mer än 264 000 medarbetare i över 150 länder hjälper vi våra klienter och vår omvärld att lösa komplexa problem och nå högt uppsatta mål. Det som definierar Deloitte är vår strävan att göra en meningsfull skillnad. Vi tror att när våra klienter och vårt samhälle blir starkare, blir vi det också.

Arbetsbeskrivning

Independence- och Risk-avdelningen inom Deloitte är en intern funktion som arbetar med att tillse att Deloitte följer alla regler och lagar som åligger en revisionsbyrå. Detta spänner över allt från acceptans av nya kunder till finansiella innehav hos våra delägare och medarbetare. Gruppen består idag av fem personer och söker nu förstärkning i form av en administratör.

I rollen som administratör kommer du bland annat arbeta med registrering, kontroll och granskning av finansiella innehav hos bolagets medarbetare och delägare - där din uppgift är att se till att interna riktlinjer och regler efterlevs. Vidare arbetar du med uppdateringar av koncernstrukturer på befintliga klienter samt andra uppgifter av administrativ karaktär, inom oberoende-området. Bolaget arbetar mycket med digitala utbildningar inom och det ingår i dina arbetsuppgifter att även hantera all administration kring dessa samt att finnas behjälplig vid frågor.

Det finns goda möjligheter att på sikt utveckla rollen och ta på sig fler ansvarsområden.

Vem är du?

Personen vi söker till denna roll tycker denna bransch känns spännande och vill vara med och utveckla denna avdelning. Vi tror att du har administrativ bakgrund, där du samlat på dig flera års erfarenhet. Kanske har du arbetat i liknande bransch sedan tidigare och haft en assisterande funktion? Vi värderar dina personliga egenskaper högt och söker dig som är:
  • Nyfiken och orädd - du vill lära dig och tycker detta känns som ett spännande område.
  • Noggrann och strukturerad
  • Van att självständigt prioritera mellan arbetsuppgifter och med en förmåga att självständigt löpande följa upp och driva ditt arbete framåt
  • Van vid att arbeta i ett högt tempo
Du erbjuds

Du erbjuds en plats i ett team med en central funktion inom organisationen. Detta är en utmanande och varierad roll där du kommer få ta stort ansvar och ägandeskap över ditt arbete. Du har goda möjligheter att utveckla rollen på sikt. Detta är initialt ett konsultuppdrag via Jurek Rekrytering & Bemanning, på sex månader med start enligt överenskommelse. För rätt person finns därefter god chans till överrekrytering hos kund. Vid frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef My Andersson på my.andersson@jurek.se. Urval och intervjuer hanteras löpande, varför tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.jurek.se/
Sista ansökningsdag 30 nov (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.