Orderadministratör till global organisation

Orderadministratör till global organisation

Orderadministratör till global organisation

Vår kund, i norra Stockholm, är en global ledare inom tekniska produkter och lösningar som värdesätter sina anställdas kompetens och söker utveckla sina medarbetare. Affärsfilosofin för detta ledande bolag är att ägna intern talang och teknik för att skapa enastående produkter och tjänster som bidrar till ett bättre samhälle. Söker du möjlighet att utvecklas tillsammans med ett globalt och tryggt företag? Då är denna möjlighet helt rätt för dig.

Om tjänsten

Tjänsten som orderadministratör kräver goda kunskaper i Excel primärt "pivot" och "vlookup". Du kommer ansvara för ett brett utbud av administrativa och affärsstödsrelaterade uppgifter både internt och ut mot kund. Du kommer bland annat övervaka orderstatus, åtgärda eventuella felaktigheter som dyker upp, överblicka kortsiktiga prognoser och bidra till att effektivisera verksamheten utifrån handlingsplaner.

Det förekommer höga arbetstoppar där många arbetsuppgifter kräver din uppmärksamhet samtidigt, varpå du måste kunna matcha dessa toppar med ett högt arbetstempo samtidigt som du är service-minded och gladlynt.

Vidare erbjuds du en trygg och global arbetsgivare som uppmärksammar din kompetens och kunskap. Du kommer även tillhandahållas värdefull erfarenhet som du kommer ha god användning för samt ta del av ett inspirerande hållbarhetsarbete som genomsyrar hela organisationen.

Vem söker vi till denna tjänst?

Vi söker dig som vill utvecklas inom din nuvarande roll och har ett tekniskt intresse. Vidare är du flexibel, trivs i högt tempo och drivs av att utveckla nya och befintliga kompetenser. Du är prestigelös som individ och gillar att vara en del av något större. Du klarar av att ta in och processa mycket information samt kan förmedla denna vidare till kunder och kollegor.

Organisationen anordnar frekvent interna utbildningar som alla har möjlighet att söka till och således kompetensutvecklas och med jämna mellanrum anordnas AWs, fester och andra aktiviteter.

Det finns väldigt goda möjligheter att utvecklas tillsammans med organisationen och utveckla ett större ansvarsområde.

Krav:
  • Väldigt goda kunskaper i Excel (Pivot och Vlookup)
  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift
  • Erfarenhet av orderadministration
  • Erfarenhet av att arbeta i SAP (meriterande)
Villkor och förmåner

Detta är ett konsultuppdrag med omgående start där du blir anställd av oss på Jobzone och arbetar hos vår kund i Kista

Start: Omgående
Omfattning: Heltid (Visstidsanställning 6 månader, med chans till förlängning)
Placering: Kista

Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om Jobzone:

Jobzone är ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår vision är att vara branschens bästa arbetsgivare och vi arbetar varje dag för att bidra till att skapa framgång för individer och organisationer.

Vi gör det genom en lokal närvaro på över 50 orter i Sverige och Norge, alla med stora kunskaper om sin marknad och med ett arbetssätt som utgår från medarbetaren i fokus. Jobzone är verksamt inom många branscher och kan erbjuda en mängd karriärmöjligheter. Vilket är ditt nästa drömjobb?
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 12 aug 2022 (46 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Jobzone är ett bemannings- och rekryteringsföretag som har som vision är att vara branschens bästa arbetsgivare och vi arbetar varje dag för att bidra till att skapa framgång för individer och organisationer.

Vi gör det genom en lokal närvaro på över 50 orter i Sverige och Norge.