Customer Success Manager

Customer Success Manager

Vill du jobba med en innovativ och global tjänst i ett snabbväxande företag? Då har du en chans att vara med om ett fantastiskt äventyr med Jobylon!

Vi på Jobylon erbjuder våra kunder ett modernt och socialt rekryteringsverktyg i syfte att effektivisera deras interna rekryteringsprocesser. Hur vi skiljer oss från alla andra är vårt unika fokus som erbjuder kunder att skapa attraktiva och nytänkande jobbannonser (likt den du ser just nu!). Vi lanserade denna tjänst för snart fyra år sedan och finns redan i 75+ länder runt om i världen samt jobbar med otroligt nöjda kunder som Dustin, Åhléns, Skandiabanken och PwC. Här kan du läsa mer om våra kunder.

Som Customer Success Manager så är det din uppgift och se till att våra kunder och användare får den bästa möjliga upplevelsen av produkten. Du kommer bli tilldelad en kundportfölj och vara ansvarig för implementering, kontinuerlig support samt identifiera möjligheter till merförsäljning. Rollen är strategisk och du får möjlighet att utvecklas i din roll tillsammans med våra fantastiska kunder.

Teamet som jobbar med Customer Success består av fyra personer och tillsammans med dig blir vi nu fem! Vi jobbar tätt ihop och du kommer få stor inverkan i våra interna strategier och hur vi bäst bör jobba med produkten och våra kunder!

Vi söker en duktig person som är mångsidig, självdriven och bekväm i en operativ roll. Du är inte rädd för att kavla upp ärmarna, du tar egna initiativ och gillar när saker och ting går fort! Du är helt enkelt en "doer"!

Önskvärda kvalifikationer och erfarenheter
  • Du är enormt driven och vill vara med och bygga en organisation
  • Intresse för entreprenörskap och försäljning
  • Akademisk examen med goda resultat
  • Mycket god kommunikationsförmåga
  • Intresse och förståelse för tech
  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift
  • Brinner för att lösa utmaningar
  • Naturliga projekledaregenskaper
  • Tidigare erfarenhet från liknande roller är ett plus
Vad kan du förvänta dig?
  • Nya utmaningar varje dag!
  • Ambitiös och rolig arbetskultur
  • Sälj- och produktfokuserad portfolio management
  • Fantastisk utveckling inom affärsförståelse, förmåga att skapa kundvärde, förhandlingsteknik, leverera säljpitchar och relationsbyggande
  • Stora karriärmöjligheter med internationellt fokus
Då Jobylon är ett ungt bolag så kan vi erbjuda fantastiska möjligheter och en ambitiös karriärväg med stora möjligheter till personlig och professionell utveckling.

Vi ser fram emot din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Key Account Manager
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 24 juni (3 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Jobylon utvecklar och erbjuder arbetsgivare globalt ett webbaserat rekryteringsverktyg (SaaS) med syftet att underlätta och effektivisera rekrytering. Rekryteringsbranschen har länge stått oförändrad medan behovet för ett effektivt och användarvänligt rekryteringsverktyg har bara ökat.

Vi är ett ungt bolag med ambitionen att förenkla rekrytering för företag runt om i världen. Under vår resa har vi blivit utsedda till ett av Sveriges hetaste entprenörer, blivit nominerade till Red Herring samt fått en rad andra spännande utmärkelser. En av initiativtagarna till Jobylon är den norska serieentreprenören Jørn Lyseggen, som tidigare startat och idag driver företaget Meltwater.

Jobylon har idag användare i över 75 länder och bland våra kunder tillhör företag som Coop, Dustin, PwC och Åhléns.