Jobba extra som ambulerande receptionist i Stockholm

Jobba extra som ambulerande receptionist i Stockholm

VÅRT ERBJUDANDE

Som ambulerande receptionist blir du upplärd på flera olika uppdrag hos vår kund.
I rollen ingår flera olika arbetsuppgifter och det är viktigt att vilja lära sig och känna sig bekväm med att vara flexibel i sitt arbete. Ingen dag är den andra lik och tjänsten kommer därav bjuda på många nya erfarenheter.
Tjänsten lämpar sig för dig som studerar och vill kombinera studier med arbete.

I denna tjänst som ambulerande receptionist på Jobandtalent erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag hos oss.
Vi erbjuder även goda karriärmöjligheter i en miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats med varierade arbetsuppgifter.

OBS. Krav på att du har någon annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%.
Ansökningar som inte anger huvudsaklig sysselsättningen behandlas inte.


Arbetsbeskrivning
  • Välkomna besökare och kunder i receptionen
  • Se till att receptionsytorna är rena och inbjudande
  • Enklare administration, exempelvis hantering av post och passerkort samt beställningar av olika material och catering.
  • Hantera inkommande kanaler så som mail och telefon
  • Vidarekoppling i växeln
DINA KVALIFIKATIONER
  • Talar och skriver på svenska och engelska obehindrat
  • Goda kunskaper i MS Office och god datavana
  • Har en annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete
MERITERANDE
  • Har tidigare erfarenhet av reception eller liknande arbete inom service
  • Studier inom hotell och turism eller handel
    DIN PROFIL
    För att lyckas och trivas i rollen ser vi gärna att du:
    • Har en hög servicenivå
    • Är ansvarsfull har god känsla för detaljer
    • Är strukturerad och noggrann
    • Tjänsten ställer höga krav på flexibilitet, då det ofta sker snabba schemaändringar
    • Tillgänglig 2-3 vardagar i veckan
    För oss är det viktigast vem du är som person. Erfarenhet inom reception sen tidigare är enbart meriterande. Har du tidigare jobbat inom ett serviceyrke där du fått försmak för att jobba med människor och nu vill utvecklas inom reception och administration så är detta en tjänst för dig.

    Övrig information
    • Start: Omgående
    • Omfattning: vid behov, måndag till fredag, 08:00 - 17:00
    • Placering: Stockholm city, Solna, Barkarby.
    Du kommer delvis att vara schemalagd med fasta tider, men behöver också vara redo att kunna rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning.

    Alla uppdrag är inom ramen för kontorsservice, t.ex. receptionist, konferensvärd/värdinna, kontorsassistent eller inom administration.

    OBS. Krav på att du har någon annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%.
    Ansökningar som inte anger huvudsaklig sysselsättningen behandlas inte.


    Ansökan

    Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

    Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.

    Varmt välkommen med din ansökan!
    Mer info
    Område Stockholms stad
    Yrkesroll Administration, Reception
    Typ av anställning Extrajobb
    Sista ansökningsdag 23 jan 2023 (57 dagar kvar)

    Om arbetsgivaren


    Om oss:

    Jobandtalent är i framkanten av utvecklingen inom digital bemanning och har dagligen tusentals människor ute hos kunder inom lager, transport, industri, bygg och många andra branscher.
    Vi är "the good people company" som strävar efter att erbjuda våra medarbetare en trygg och utvecklande anställning som skapar förutsättningar för en stabil vardag. Vi använder oss av data och en unik matchningsteknik för att se till att vi alltid har rätt kompetens på rätt uppdrag i en miljö där våra medarbetare känner sig sedda, uppskattade och uppmuntrade till att ständigt utvecklas. Läs mer på https://www.jobandtalent.com/se/