ArbetsuppgifterTill vår kund i Stockholm som är ett internationellt SaaS-bolag söker vi nu efter en enastående Kundsupport med fokus på problemlösning. Dina arbetsuppgifter kommer vara att ta emot inkommande ärenden från företagskunder via telefon, mejl och chatt. Du kommer även vara med i utvecklingen av att förbättra plattformen, rutiner och företaget. Denna roll passar dig som har något års erfarenhet av kundservice/support eller first line support, har ett genuint teknikintresse samt värdesätter vikten av en bra kundupplevelse. Du kommer ingå i ett roligt och högpresterande team där det är högt i tak!
Kvalifikationer- Du har minst 1 års erfarenhet av kundservice/support/first line support.
- Du har erfarenhet av att arbeta på ett SaaS-bolag.
- Du pratar och skriver svenska obehindrat.
- Du pratar och skriver engelska obehindrat.
- Meriterande om du talar norska/tyska.
Personliga egenskaperFör att trivas i rollen som Kundsupport så älskar du kundservice och ger alltid det lilla extra i varje möte med kunden. Du ska trivas att arbeta i en föränderlig miljö och gärna ha ett stort intresse för teknik. Utöver detta så är du pedagogisk, har ett stort tålamod, är social och gillar att prata i telefon.
LönLön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökanHeltid, kontorstider med möjlighet till arbete på distans ett par dagar i veckan. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa under sommaren, med möjlighet till förlängning eller överrekrytering av kunden. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund i Stockholm. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) då intervjuer sker löpande. Sökord: Kundsupport, kundservice, kundtjänst, customer support representative, first line support