Fastighetskonsult / samordnare

Fastighetskonsult / samordnare

Arbetsuppgifter

Vår kund inom offentlig sektor söker en Fastighetskonsult / Samordnare som ska stödja myndighetens befintliga lokalsamordnare inom olika typer av lokalfrågor, internservice och fysisk säkerhet. Rollen är bred och kommer kräva mycket självständigt arbete där konsulten själv ska vara drivande i olika frågor inom området samt bidra med sin kompetens. Konsulten och befintlig lokalsamordnare kommer fördela och planera arbetsuppgifterna mellan sig. Rollen kräver en stor mängd interna och externa kontakter samt mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift. Rollen kräver också god förmåga att planera och att ha ett helhetsperspektiv.

Kvalifikationer

Du har +5 års erfarenhet av liknande uppdrag

Du har minst 2 års erfarenhet inom minst 2 av nedanstående specifika områden:

LOKALFRÅGOR - Kontaktperson mot fastighetsvärd, uppföljning och förhandling av hyreskontrakt, beställare av fastighetstjänster, driva mindre lokalprojekt, ex. mindre flyttar, ombyggnationer, inköp av inredning.

AVTAL, INKÖP OCH UPPHANDLING - Erfarenhet av upphandling inom LOU, att som beställare drivit upphandling av avtal inom t.ex. lokalvård, bevakning, kaffemaskiner, växtservice, möbler, andra fastighetsrelaterade tjänster. Vara kontaktperson och hålla uppföljningsmöten med leverantörer och kvalitetssäkring.

INTERNSERVICE - Arbetsledning av kontorsvaktmästeri och reception, verksamhetsutveckling (se över rutiner och dokumentation, komma med förbättringsförslag), vid behov hjälpa till vid kontakt med användare. Intern kommunikation genom t.ex. nyhetsmail, kortare nyhetsnotiser och informationssidor om aktuella frågor inomområdet. Viss budgetplanering och fakturahantering.

SÄKERHETSFRÅGOR - Inköp eller arbetsledning av väktare, brandskydd, följa upp SBA kontroller, planera brandskyddsutbildningar och utrymningsövningar. Administratör och/eller inköpare av säkerhetssystem (passersystem, larmsystem, CCTV)

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen som Fastighetskonsult / Samordnare hos vår kund tror vi att du har en god samarbetsförmåga, är initiativtagande och bra på att anpassa dina arbetsuppgifter till situationen och aktuell arbetsbelastning. Vidare tror vi att du har lätt för att skapa förtroende och nya kontakter samt såklart trivs i en samordnande roll.

Lön

Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Heltid och kontorstider. Vår kund önskar start 2022-09-19 och förväntat slutdatum är 2023-06-30, med goda chanser till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund i Stockholm. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande och annonsen kan komma att tas ner innan sista ansökningsdatum. Ansökningar mottagna innan 2022-09-05 kommer att hanteras i ett första urval. Välkommen med din ansökan!
Mer info
Kontaktperson My Johansson
Telefon 073 713 82 13
Email Mejla My Johansson
Område Stockholms stad
Yrkesroll Fastighet, Förvaltare
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 1 okt 2022 (6 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.