Administrativ kontorsassistent

Administrativ kontorsassistent

Arbetsuppgifter

Till vår internationella kund söker vi nu en strukturerad och framåt person för rollen som Administrativ Kontorsassistent med ansvar att stötta ledningsgruppen. Detta är till en början ett konsultuppdrag på 6 månader, där du sedan kommer bli överrekryterad av kunden. I rollen som Administrativ Kontorsassistent kommer du ha en mängd olika ansvarsområden för att stötta ledning och övrig personal. Du kommer bland annat att hantera kontorslogistiken, koordinering av möten, stötta HR ansvarig, samt sköta enklare ekonomiadministration så som fakturering. En roll för dig som gillar att vara spindeln i nätet och snabbt rycker in där det behövs! Du kommer få arbeta i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik och där arbetsuppgifterna kommer utvecklas över tiden i takt med att företaget växer. Vidare så ligger det också på ditt bord att sköta inköp av kontorsutrustning samt koordinering och organisering av interna och externa företagsevent. Vi ser också att du arbetar proaktivt för en positiv och effektiv arbetsmiljö.

Kvalifikationer

Du har ett par års erfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll
Du är en van användare av MS Office och Office 365
Du har erfarenhet av webbaserad research
Du både talar och skriver flytande engelska
Du är en teamplayer och är lätt att samarbeta med
Du har stark analytisk förmåga
Det är meriterande om du är bra på svenska
Det är meriterande om du har erfarenhet av SharePoint
Det är meriterande om du har erfarenhet av fakturering och ekonomisk verksamhetsadministration

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen i som Administrativ Kontorsassistent så ser vi att du har ett par års erfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll. Du har utmärkt förmåga att organisera, planera och prioritera. Du är en stark lagspelare som inte tvekar att rycka in där det behövs och har ett öga för detaljer och service. Stöter du på ett problem så ser du detta som en utmaning och löser det efter bästa förmåga. Du känner dig bekväm med att arbeta i en miljö med högt tempo och har en positiv inställning när det kommer till att skaffa dig nya färdigheter och ta dig an nya arbetsuppgifter.

Lön

Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Detta är en heltidstjänst med kontorstider på vår kunds kontor i centrala Stockholm med önskad start omgående, från 2022-08-15. Du kommer först att bli anställd som konsult hos JobBusters och uthyrd till vår kund i 6 månader, efter detta blir du överrekryterad direkt till vår kund. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan idag!
Mer info
Kontaktperson My Johansson
Telefon 073 713 82 13
Email Mejla My Johansson
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 1 sept 2022 (25 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Vår kund är ett internationellt företag som huvudsakligen arbetar med konsultförmedling till sina slutkunder. De arbetar med några av landets största bolag för att förenkla konsultinköpsprocessen. Vår kund arbetar för att hitta de bästa kompetenser som marknaden har att erbjuda! De är duktiga på att fira framgångar, har en bra sammanhållning och högt i tak. Söker du en arbetsplats där tillit, respekt och glada skratt värderas högt - då har du hittat rätt!