Administratör

Administratör

Arbetsuppgifter

Till vår statliga myndighetskund som verkar inom elförsörjning i Stockholmsområdet söker vi nu en duktig och driven Administratör. I rollen som Administratör hos vår kund kommer du att fungera som stöttande administratör åt ett antal enhetschefer på en eller flera enheter hos vår kund. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara att arbeta för att avlasta cheferna i sitt dagliga arbete genom att planera och utföra administrativa uppgifter. Bland dina arbetsuppgifter ingår dokumentation, uppföljning och rapportering av enheternas verksamhet, fakturahantering, mötes- och konferensbokningar/resebokningar, planering av möten och workshops och samordning mellan enheter och avdelningar. Det här är en perfekt roll för dig som tidigare arbetat i en administrativ roll, minst två år, men är redo att ta nästa steg i din karriär och testa en ny spännande arbetsplats!

Kvalifikationer
  • Eftergymnasial utbildning inom till exempel ekonomi, HR eller administration alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet.
  • Minst 3 års dokumenterad erfarenhet av att ha självständigt arbetat med administrativa arbetsuppgifter, meriterande inom offentlig verksamhet.
  • Minst 3 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med MS Office program som Excel, Word , Powerpoint och Outlook.
  • Minst 1 års erfarenhet av att arbeta i UBW/Agresso.
  • Minst 2 års arbetslivserfarenhet av att dokumentera styrgruppsmöten eller liknande beslutande verksamhet. Du ska kunna redogöra för referensuppdrag som styrker att kravet uppfylls.
  • Behärska svenska och engelska i tal och skrift.
Personliga egenskaper

Vi tror för att du ska trivas i rollen som Administratör hos vår kund har du en god samarbetsförmåga, bra på att ta initiativ och bra på att anpassa dina arbetsuppgifter till situationen och aktuell arbetsbelastning. Vidare tror vi att du som person är ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende och nya kontakter samt såklart trivs med administrativa arbetsuppgifter.

Lön

Enligt överenskommelse

Tillträde och ansökan

Heltid och kontorstider. Vår kund önskar start omkring början av november och uppdraget förväntas löpa under minst två år till november 2024, med chans till förlängning på ytterligare två år. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund i Sundbyberg, Stockholm. Innan påbörjat konsultuppdrag kommer du att genomgå en säkerhetsprövning med handläggningstid på mellan 4-10 veckor. Sista ansökningsdatum är 2022-10-01. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande och annonsen kan komma att tas ner innan sista ansökningsdatum. Ansökningar mottagna omgående kommer hanteras i ett första urval. Välkommen med din ansökan!
Mer info
Kontaktperson Lina Isberg
Telefon 073 320 49 80
Email Mejla Lina Isberg
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 1 okt 2022 (1 dag kvar)

Om arbetsgivaren

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.