Kundtjänst / Front Office till Visa Business Card-avdelningen i centrala Stockholm!

Kundtjänst / Front Office till Visa Business Card-avdelningen i centrala Stockholm!

Vill du jobba i en kundtjänst på ett företag i Stockholms centralaste delar? EnterCard söker en kundtjänstmedarbetare till sin Visa Business Card-avdelning. Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag via Ivy Talents med ambition och goda chanser till överrekrytering. För att du ska komma in i din nya roll på bästa sätt erbjuder vi dig ett introduktionsprogram som ger dig kompetens och trygghet.

Om EnterCard
EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. Vi erbjuder flexibla konsumentkrediter genom företagets egna varumärke re:member och tillsammans med våra partners. Vårt mål är att göra våra kunders vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar. Vi finns
representerade i Norge, Sverige och Danmark och har 450 engagerade medarbetare som betjänar företagets 1,7 miljoner kunder.

Vår kultur
Vi tror på samarbeten och styrkan i mångfald. Bland våra medarbetare finns 40 olika nationaliteter som bidrar med ny kunskap och kulturella erfarenheter. Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden passionate, innovative och genuine vilket genomsyrar allt vi gör, hur vi arbetar och bemöter kunder. Vi tror att mångfald, analytiska och engagerade medarbetare driver lönsamhet och bidrar till att företaget växer. Läs mer på https://www.entercard.se/


EnterCard söker nu en flexibel, snabblärd och social person som är noggrann och levererar service i toppklass i rollen som kundtjänstmedarbetare.

I rollen som kundtjänstmedarbetare inom Visa Business Card arbetar du med följande arbetsuppgifter:
  • Hanterar inkommande samtal, mejl och post med frågor som rör Visa Business Card från företagskunder men även från bankkontor
  • Levererar service som överträffar kundernas förväntningar och hanterar de varierande ärenden och frågor som kommer in, t ex kort-, faktura- och transaktionsfrågor
Vi söker dig som:
  • Har minimum en avslutad gymnasieexamen
  • Gärna har erfarenhet av arbete via telefon och kundbemötande
  • Är öppen, lättsam och social som person samt uppskattar likväl kontakten med kunderna som goda relationer till dina kollegor
  • Kan identifiera dig med följande ord: Positiv, ansvarstagande, innovativ och noggrann
  • Kan hantera och trivs i en händelserik och förändringsbenägen miljö
  • Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
I den här rollen blir du en nyckelperson som bidrar till nöjda företagskunder och du förväntas vara professionell i ditt yrke och alltid erbjuda bästa tänkbara service. Du välkomnas till ett härligt team av kollegor som vill leverera på topp och som har en god stämning på jobbet.

Att jobba som konsult på Ivy Talents:
Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension etc. Vi är ett certifierat bemanningsföretag och våra konsulter omfattas av kollektivavtal.

Start: Augusti / September

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Kontorstider

I den här rekryteringen samarbetar EnterCard med Ivy Talents. Bifoga CV och Personligt brev i din ansökan. Frågor är välkomna till emil@ivytalents.se Vi ser fram emot att höra från just dig!

Sökord: Kundtjänst, kundservice, customer service agent, bank, Stockholm, service
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Deltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 17 sept 2019 (30 dagar kvar)
Visa var

Om arbetsgivaren

Ivy Talents erbjuder kostnadseffektiva och skräddarsydda rekryterings- och bemanningslösningar inom vårt speciallistområde - tjänstesektorn.