Administratör 50% till Intramedic i Sollentuna

Administratör 50% till Intramedic i Sollentuna

Nu söker vi en administratör på deltid till medtechbolaget Intramedic i Stockholm, vi intervjuar löpande så ansök redan idag!

Vi söker dig som är en fena på administration, hjälpsam och prestigelös! Vill du jobba i ett mindre bolag inom medtech-sektorn som gör skillnad i samhället? Trivs du på en arbetsplats med mycket frihet under ansvar och en öppen atmosfär?

Sök då rollen som Administratör hos Intramedic i Sollentuna! Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Intramedic är ett dynamiskt och växande medicintekniskt företag med verksamhet i Sverige och Danmark. Du kommer till ett renodlat distributionsbolag som gått från små till medelstora men som behållit en öppen atmosfär med högt i tak. Intramedic har ett starkt varumärke inom sin bransch och de säljer och utför service på utrustning från flera internationellt marknadsledande leverantörer där huvuddelen är inom diagnostisk lungfunktion, testutrustning och rehabilitering. Du kommer till ett bolag som verkar för ett gott ändamål där deras produkter bokstavligen kan vara livsavgörande och där många i personalstyrkan själv har medicinsk- eller sjukvårdsbakgrund.

Intramedic verkar i en bransch med långa kundkontrakt och säker leverans vilket ger ett stabilt intäktsflöde och möjlighet att jobba långsiktigt. De har också konkurrensfördelar jämfört med liknande bolag då de är väldigt starka på IT-integration vilket bidrar till deras starka varumärke.

Bolaget har stabila ägare som varit med sedan starten och har ett långsiktigt tänk i sitt sätt att styra bolaget. Många i personalen är dessutom delägare i företaget vilket bidragit till stort engagemang där medarbetarna i både Sverige och Danmark jobbar till stor del som en enhet.

Du kommer bli välkomnad av ett stabilt team som tillsammans brukar ha regelbundna After Works och middagar för att fira uppnådda mål. Det är ett litet team med en harmonisk och familjär känsla vilket också innebär att arbetsuppgifterna kommer både vara varierande med både högt och lågt beroende på vad som händer inom bolaget. Det innebär också korta beslutsvägar och en icke-formell atmosfär, på Intramedic hjälper man varandra!

Du erbjuds en marknadsmässig lön och med ett slagkraftigt förmånspaket där du har möjlighet till bonus, sex veckors semester, betald parkering och friskvårdsbidrag.

Dina arbetsuppgifter

Som administratör på Intramedic kommer dina arbetsuppgifter bland annat att bestå av:
  • Ta emot och registrera kundärenden
  • Packning av paket och utskrift av fraktsedlar
  • Uppackning av varor och kontrollera inkommande varor
  • Registrera fakturor
  • Support i Intramedics kundtjänst
  • Beställa kontorsmaterial och inköp till kontoret
  • Hålla koll på lagret i Sollentuna och beställa in material vid behov
Värt att veta

Du utgår från kontoret i Sollentuna med 5 minuters gångavstånd från pendeltågsstationen, men har viss möjlighet att jobba från distans vid behov. Tjänsten är inledningsvis ett konsultuppdrag men behovet är långsiktigt utan någon tänkt sluttid och det kommer även finnas möjlighet att i framtiden gå upp i tid under 2023 om du vill. Tjänsten startar så snart rätt person kan vara på plats, dock senast i januari 2023.

Våra förväntningar

Vi söker dig som tidigare har arbetat inom administration och har erfarenhet av någon typ av kundservice. Du är strukturerad och lättlärd med kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du serviceorienterad och flexibel och har förmågan att prioritera bland uppgifterna som kommer in under arbetsveckan.

Intresserad?

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Mer info
Kontaktperson Hendrik Christiansson
Telefon 070-9378702
Email Mejla Hendrik Christiansson
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent, Koordinator
Typ av anställning Deltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av TNG
Sista ansökningsdag Idag (0 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

TNG: Specialister på fördomsfri rekrytering och bemanning TNG är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och specialister på fördomsfri rekrytering. Vår vision är att se bortom fördomar vilket innebär att du söker jobb mer rättvist och fördomsfritt, vilket bidrar till en hållbar arbetsmarknad. TNG ser till kandidatens framtida arbetsprestation och kompetens, inte enbart CV-historik. Genom anonyma ansökningsprocesser, skräddarsydda arbetspsykologiska screeningtester och en transparent kandidatupplevelse utmanar TNG sina kunder att låta fakta gå före magkänsla, namn, ålder, kön och bakgrund när de rekryterar. Det bidrar till nya medarbetare och talanger, ökad mångfald, bättre lönsamhet och innovation hos våra kundföretag samt nya karriärmöjligheter för jobbsökare. Så här går det till när du söker jobb fördomsfritt: https://www.youtube.com/watch?v=ySMqqigPh10 TNG arbetar inom hela tjänstemannaområdet och har också rekryteringsspecialister inom TNG Tech, TNG IT Digital samt dotterbolaget Ada Digital. Företaget har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, och Örebro, samt rekryterar och bemannar åt 400 kunder på 40 andra orter runt om i Sverige. Se alla våra lediga jobb just nu: https://www.tng.se/lediga-jobb Läs mer om vår fördomsfria rekryteringsprocess: https://www.tng.se/rekryterings-process Vill du jobba som konsult via oss? https://www.tng.se/jobba-som-konsult Vår hemsida: https://www.tng.se/