Extrajobb som Administrativ Rekryteringsassistent

Extrajobb som Administrativ Rekryteringsassistent

Interim Search växer och söker nu en Administrativ Rekryteringsassistent som kan arbeta ett par timmar per dag för att stötta våra Rekryteringskonsulter.

Vi ser att rollen som Administrativ Rekryteringsassistent är på deltid, ungefär 2-3 timmar per dag. Arbetet utförs under normala arbetstider och kan göras helt på distans.

Arbetsuppgifter:
  • Skapa de kandidatpresentationer som används för att presentera våra kandidater för kundföretag.
  • I viss utsträckning arbeta med övrig kandidatadministration och göra systemuppdateringar i vår kandidatbas.

Vem vi söker:
  • Vi tror att du studerar första eller andra året på universitetet och söker ett flexibelt extrajobb vid sidan av studierna, alternativt är föräldraledig och har utrymme att arbeta på distans 2-3 timmar per dag.
  • Du är noggrann och snabb.
  • Du trivs med administrativa uppgifter.

Om processen:


Är du intresserad? Sök till oss omgående! Vi intervjuar kandidater löpande. Ansvarig för rekryteringsprocessen är Louise Bennetoft (Associate) som nås på louise.bennetoft@interimsearch.com eller 070-551 61 36.
Mer info
Kontaktperson natalia_ostuni_sener
Telefon 070-551 61 36
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent, HR & Personal, Rekrytering
Typ av anställning Deltid, Extrajobb, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida https://interimsearch.com
Sista ansökningsdag 11 nov (51 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Interim Search grundades 2012 och är ett rekryteringsföretag helt fokuserade på Interim Management – att tillsätta tillfälliga chefer på interimsuppdrag. Vi är Sveriges snabbast växande rekryteringsföretag och består i dagsläget av tolv personer som sitter på Östermalmstorg i Stockholm.