Nu söker vi en serviceinriktad superstar till rollen som Office Coordinator

Nu söker vi en serviceinriktad superstar till rollen som Office Coordinator

Hur skulle dina dagar se ut:
I rollen som Office Coordinator är det du som ser till att kontoret flyter på så smidigt som möjligt. Du är ansiktet utåt och den första kontakten för både medarbetare och besökare. Rollen är bred och dina dagar kommer att variera. Nedan följer exempel på arbetsuppgifter: Exempel på arbetsuppgifter:
  • Ta emot besökare
  • Svara i telefon
  • Posthantering
  • Kalenderhantering, boka möten, förbereda interna och externa möten
  • Resebokningar
  • Jävskontroll i klientprogrammet Kleos
  • Upprätta och scanna fakturor, betala räkningar
  • Ta fram / sammanställa presentationer mm
  • Inköp av kontorsmaterial
  • Beställa lunch/fika
  • Säkerställa att kontorsytorna håller en hög standard
  • Ansvara för den dagliga driften
Vem söker vi?
För att bli framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet från en liknande roll under ett par år. Kanske har du arbetat som receptionist, administratör, Office Manager eller liknande.

Det absolut viktigaste är din personlighet och vi ser att du har en egen inre drivkraft att få saker gjorda och du är välkomnande och varm i din framtoning. Du tycker om kontakten med människor i olika livssituationer och att få dem att känna sig hörda och professionellt emottagna. Du har ett öga för detaljer och service i världsklass är en självklarhet för dig, precis som integritet och att kunna hantera olika arbetsuppgifter parallellt.

Din prestigelöshet gör att du trivs bra i en bred roll där dina arbetsuppgifter varierar från dag till dag. Vidare så är du en skicklig kommunikatör på svenska och engelska samt har mycket goda kunskaper inom Office 365. Har du arbetat med någon typ av ekonomiuppgifter tidigare eller pratar du tyska så är det ett plus.

Om Insulander Lindh Advokatbyrå
Insulander Lindh Advokatbyrå har funnits i mer än 30 år och är en humanjuridisk advokatbyrå specialiserad på familjerätt, brottmål samt internationell privaträtt. Vår byrå kännetecknas av sitt stora engagemang och genuina intresse för privatpersoners rätt och rättigheter. Vår styrka bygger på vår specialistkompetens efter många års erfarenhet samt en mycket stor processvana. På kontoret i Stockholm arbetar 10 st personer som delägare, advokater och jurister.

Nyfiken på att veta mer?
Rollen är en tillsvidaretjänst och arbetstiderna är måndag - fredag, 9:00-17:00. Insulander Lindh Advokatbyrå sitter i fina lokaler på Riddargatan 19.
I den här rekryteringen samarbetar Insulander Lindh Advokatbyrå med The Pace/Wise Professionals. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck, christina.stenbeck@thepace.se.

Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi tar tyvärr inte emot ansökningarna via mail, utan du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på www.wise.se och du får då svara på tre korta frågor. Om du går vidare i processen kommer du inom några dagar att få genomföra två arbetspsykologiska tester. Vi vill nämligen tidigt i processen samla in så mycket fakta som möjligt för att vi ska kunna göra den bästa matchningen. Som kandidat får du göra testerna tidigt i processen eftersom vi vill säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception, Kontorschef, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av The Pace
Sista ansökningsdag 22 maj 2022 (4 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals som är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom administration. Vi tillsätter bland annat roller som VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Administrativ chef, Office Manager, Receptionschef, Kundtjänstchef, Projektkoordinator, Administratör, Facility Manager, Facility Co-ordinator och Sälj-, Inköp-, Jurist- och Kontorsassistent samt receptions- och kundservicemedarbetare. Här finns även ett stort nätverk av exekutiva assistenter som du också kan anlita virtuellt.