Service Manager till en av ISS kunder

Service Manager till en av ISS kunder

Dina arbetsuppgifter

ISS söker nu Service Manager till en av sina kunder i centrala Stockholm som ska ansvar för medarbetare inom området lokalvård och service. Som Driftchef har du fullt personalansvar för en grupp på ca 22 personer. Du har även en Teamledare i ditt team. Ditt mål är att säkerställa en fullgod serviceleverans inom lokalvård och reception, samt att du leder och motivera dina medarbetare. Detta är en spännande tjänst för dig som brinner för service och för att leda ett team.

Några av dina arbetsuppgifter:
  • Resultatansvar
  • Ansvara för att verksamheten leds mot uppsatta mål tillsammans med kunden
  • Leda och fördela arbetet för teamet
  • Schemaläggning och personalplanering
  • Lönesättning och utvecklingssamtal
  • Ansvara för förbättringar och utveckling av leverans
ISS erbjuder en varierande och spännande roll där ditt arbete kommer vara avgörande i deras framgång inom området lokalvård och hospitality.
ISS har stort fokus på karriärutveckling genom regelbundna utvecklingssamtal och utvecklingsplan som följs upp. På sikt kan det finnas utvecklingsmöjligheter till större ansvar och andra positioner internt, både om du vill utvecklas i din ledarroll eller som specialist.

Din profil

Till denna tjänst söker vi dig som har erfarenhet av arbetsledning och personalansvar i minst fem år samt att du har erfarenhet av inköp och ekonomisk uppföljning. Erfarenhet från området lokalvård och reception är ett krav. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och människor samt som drivs av att leverera service i världsklass. Som person är du handlingskraftig, flexibel och målinriktad. Du har lätt för att se helheten i verksamheten och att skapa engagemang och delaktighet bland dina medarbetare. Din sociala förmåga är stor där du är öppen, lyhörd, tydlig och har en mycket god samarbetsförmåga. Du är drivande och kommunikativ och trivs med att jobba i ett högt tempo. Vi ser även att du har lätt för att hitta lösningar och tycker om att arbeta i en föränderlig miljö.

Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Vi ser att du har goda IT-kunskaper och arbete inom bokslut är meriterande. Körkort är ett krav. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personlighet.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 076-8693058 eller siri@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Mer info
Kontaktperson Siri Hågefalk
Telefon 076-8693058
Område Stockholms stad
Yrkesroll Organisation & ledning, Affärsutvecklare, Projektledare
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 20 dec 2019 (5 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mer information om företaget ges vid intervju.