Vi på Hypoteket söker en medarbetare som kan hjälpa vårt effektiva team av bolånespecialister att leverera service och bolån på toppnivå till våra kunder, genom att vara ansiktet utåt och svara på kundtjänstfrågor i telefon och över chat på vår hemsida.
Tjänsten är en deltidstjänst som skulle fungera bra i kombination med t.ex. studier. Du ska kunna arbeta minst 10 timmar per vecka och förläggning av arbetstid kan vara relativt flexibel. Du bör ha 1-2 år kvar på dina studier.
Vad ska man göra:- Telefon- och chatkundtjänst för de kunder som ansöker om bolån hos oss.
- Ta emot kompletteringar som inkommer från våra kunder och lägga in dem i kundernas ärenden. Dessa kommer in båda via e-post och vanlig post.
- Svara på frågor över telefon och mail från våra befintliga kunder och hjälpa dem att hantera sina bvolån hos oss (justera räntan, justera amortering, återbetala lån etc).
- Övriga administrativa arbetsuppgifter.
Vi söker en person som vill ha ett flexibelt och roligt extrajobb i vilket du får stor frihet, men samtidigt får ta mycket ansvar och där noggrannhet är det allra viktigast. Du kommer som en del av Hypoteket få lära dig hur hela bolåneprocessen fungerar och bli en del av ett sammansvetsat team som jobbar och har roligt tillsammans:) samt få en personlig utveckling att lära dig mer om bolån.