Deltid: Kundservice Bolån

Deltid: Kundservice Bolån

Vi på Hypoteket söker en medarbetare som kan hjälpa vårt effektiva team av bolånespecialister att leverera service och bolån på toppnivå till våra kunder, genom att vara ansiktet utåt och svara på kundtjänstfrågor i telefon och över chat på vår hemsida.

Tjänsten är en deltidstjänst som skulle fungera bra i kombination med t.ex. studier. Du ska kunna arbeta minst 10 timmar per vecka och förläggning av arbetstid kan vara relativt flexibel. Du bör ha 1-2 år kvar på dina studier.

Vad ska man göra:
  • Telefon- och chatkundtjänst för de kunder som ansöker om bolån hos oss.
  • Ta emot kompletteringar som inkommer från våra kunder och lägga in dem i kundernas ärenden. Dessa kommer in båda via e-post och vanlig post.
  • Svara på frågor över telefon och mail från våra befintliga kunder och hjälpa dem att hantera sina bvolån hos oss (justera räntan, justera amortering, återbetala lån etc).
  • Övriga administrativa arbetsuppgifter.
Vi söker en person som vill ha ett flexibelt och roligt extrajobb i vilket du får stor frihet, men samtidigt får ta mycket ansvar och där noggrannhet är det allra viktigast. Du kommer som en del av Hypoteket få lära dig hur hela bolåneprocessen fungerar och bli en del av ett sammansvetsat team som jobbar och har roligt tillsammans:) samt få en personlig utveckling att lära dig mer om bolån.
Mer info
Kontaktperson Dag Wardaeus
Telefon 0733-364528
Område Stockholms stad
Yrkesroll Bank, Finans & Försäkring, Bank & Finans
Typ av anställning Extrajobb
Sista ansökningsdag 15 juli 2022 (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Hypoteket - Sveriges nya bolånegivare!

Hypoteket är Sveriges första bolånegivare som är helt självständig från de stora bankerna. Under tre år har bolaget utvecklats för att under våren 2018 lansera ett helt nytt bolån till Sveriges bolånekunder, och i och med det utmana de stora etablerade aktörerna. Hypoteket erbjuder samma låga bolåneränta till alla sina kunder vilket gör att kunden aldrig behöver förhandla för att få en bra ränta. Hypotekets bolåneprocess är också det mest digitaliserade i branschen vilken underlättar både för de kunder som ansöker om bolån online och för de som arbetar i företaget.

Som medarbetare på Hypoteket arbetar man i ett litet team av dedikerade medarbetare och är med om att revolutionera en bransch där kunden har försummats allt för länge. Man blir del av ett team nytänkande, hårt arbetande och kreativa personer som alla har ett mål - att skapa värde för bolånekunden i allt som görs!