Ekonomiassistent kundreskontra till företag på Södermalm!

Ekonomiassistent kundreskontra till företag på Södermalm!

Din utmaning
  • Fakturering
  • Kravhantering/påminnelser
  • Inbetalningar
  • Intercompany avstämningar
  • Rapportering
  • Telefon- och mejlkontakt in- och utrikes
Vidare förväntas du att arbeta aktivt för att kontinuerligt identifiera förbättringsmöjligheter och utveckla rutiner och processer.

Din bakgrund

För att passa i denna roll krävs en god kommunikativ förmåga samt goda kunskaper i både svenska och engelska. Du är en lagspelare som ser till helheten och hjälper gärna kollegor när det behövs.
  • Vidareutbildning inom ekonomi
  • Cirka 1-2 års erfarenhet från kundreskontra (gärna i större företag)
  • Erfarenhet från Microsoft Dynamic AX anses meriterande
Din ansökan

Om du tror att du kan vara rätt för tjänsten skicka gärna ditt CV i ansökningslänken. För mer information är du välkommen att ringa Julia Ternhem på 08-546 99 260.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Ekonomi, Ekonomiassistent
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 16 dec (25 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi söker just nu en ekonomiassistent till ett internationellt bolag på Södermalm i Stockholm med start ASAP. Du kommer tillsammans med kompetenta kollegor primärt att arbeta inom kundreskontra. Detta är initialt ett konsultuppdrag som sträcker sig över 6 månader, det finns chans till förlängning/rekrytering.