Hissen AB har funnits sedan 1932 och strävar efter att hålla hög kvalitet och långsiktiga relationer med kunderna. Koncernen består idag av Hissen AB samt dotterbolagen Trygga Hiss AB och Una Portar AB med drygt 100 anställda. Trygga Hiss och Hissen utför service, ny- och ombyggnation av hissar i Stockholmsregionen. Una Portar arbetar med portar, men inom samma områden. Vi är ett framåtlutat bolag i en ganska konservativ bransch, där vi satsar mycket på ständig utveckling och förbättring av koncernen. Genom förvärv och organisk tillväxt har bolaget de senaste fem åren växt med 300%. Vi fokuserar mycket på att skapa en digital plattform i kombination med attraktiv familjär arbetsplats. Nu söker vi en koordinator till våra kontor med känsla för administration och service! Denna roll innefattar 50% arbete på Hissen och 50% arbete på Una portar.

Dina arbetsuppgifter:
  • Felanmälan; ta emot inkommande felanmälningar på portar och hissar och lägga upp arbetsordrar i vårt affärssystem SalesForce
  • Svara i växeln
  • Lägga in besiktningsanmärkningar i affärssystemet 
  • Leverantörsavtal – ansvarig
  • Registervård – arbeta proaktivt för att säkerställa uppdaterade register
  • Supporta verksamheten i alla administrativa frågor
  • Kundstatistik till kunder
  • Biladministration
  • Office management
  • Ringa ut till kunder för att samla in kompletterande information eller tex nycklar 
  • Delaktig i kundavtalshantering i koncernens bolag inklusive kundövertagande

 Övriga arbetsuppgifter som kan förekomma:
  • Fakturering
  • Då bolaget är ett tillväxtföretag så kan denna roll komma att förändras över tid utefter den anställdes intresseområde

Rollen innebär att man har ett helhetsansvar för administrationen och kontoret på Una Portar, detta är ca 50% av arbetstiden. Resterande 50% hjälper man till på Hissen. Rollen har därmed en placering både i Handen och på Lilla Essingen.
 
Vem är du? 
Vi söker dig som serviceinriktad, tycker om kundkontakt, har god datorvana och förstår dynamiken mellan fältet och kontoret. Vidare är du noggrann, driven och gillar att ta eget ansvar. Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundtjänstarbete eller office management sedan tidigare, men inte ett krav. Det är meriterande om du har arbetat i Salesforce tidigare.

Vi erbjuder dig
Du välkomnas till ett snabbväxande företag med ett öppet och prestigelöst arbetsklimat och kommer ingå i ett team som idag består av åtta personer som jobbar med administration och ekonomi. Anställningen inleder med en provanställning och övergår om allt känns bra för båda parter till en fastanställning på heltid. Bolaget erbjuder friskvårdsbidrag, kollektivavtal, extra pension utöver tjänstepension samt bonus. Hissen har kontor på Lilla Essingen och Una Portar i Handen.

Låter detta intressant?
I den här rekryteringen samarbetar Hissen AB med OnePartnerGroup. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.hissen.se
Sista ansökningsdag 7 dec 2022 (10 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se