Techsupport till NordicInfu Care

Techsupport till NordicInfu Care

Om kunden:

För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en supportmedarbetare. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. Dem arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Läs gärna mer på hemsidan http://www.infucare.se/.

Om tjänsten:

NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter drygt 400 miljoner. Backoffice behöver därför utöka sin personalstyrka ytterligare. Den nordiska backoffice funktionen består av tre delar; Kundservice, Inköp & Logistik samt Reklamationer/Tech Support. Nu söker vi dig som vill arbeta inom Supportfunktionen. I rollen kommer du att vara med och ansvara för supporten, bland annat genom att vara huvudkontakt mot leverantörer och kunder. Du kommer även att ansvara för reklamationer samt vara behjälplig mot säljteamet i tekniska supportfrågor. I rollen som säljsupport kommer du främst att ta emot både mail och telefonsamtal från kliniker och patienter gällande produkterna. Det kan även tillkomma arbetsuppgifter som att vara back-up mot kundserviceteamet och hantera övriga kundärenden. Du kommer framförallt att:
  • Supportera patienter och sjukhus gällande medicinteknisk utrustning inom framförallt diabetes via mail och telefon
  • Ansvara för hela reklamationsflödet
Meriterande:

Erfarenhet av arbete inom medicinteknik

Möjligheter:

Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Gillar du att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa!

Egenskaper:

För att lyckas i rollen tror vi att du är en flexibel frisk fläkt med lite skinn på näsan som vill fortsätta vara med och göra skillnad i ett så pass samhällsnyttigt företag som NordicInfu Care. Du har tidigare arbetat i något typ av servicerelaterat jobb. Då vi finns i hela norden så är det starkt meriterande om du talar ytterligare ett nordiskt språk. Den interna supporten finns i Edinburgh därför behöver du även vara bekväm med engelska i tal och skrift. För att trivas i rollen bör du ha goda datakunskaper, bland annat i Office-paketet. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven och lätt för att komma överens med andra. Har du en förståelse för lite teknik som mobiltelefoni/appar så är detta ett oerhört plus.

Tillträde, omfattning och anställning:

Uppdraget är på heltid. Du är anställd utav Hero de första sex månaderna men målet är att anställningen sedan ska gå över till kunden Start för tjänsten är snarast möjlig och vi ser gärna att du är tillgänglig med kort varsel då intervjuer sker löpande. Vill du vara med och bidra till utvecklingen på ett spännande och växande företag? Vi ser fram emot din ansökan!

Hur söker du?

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se.

"We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 15 maj 2019 (23 dagar kvar)
Visa var

Om arbetsgivaren

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.