Kundvärd med administrativt fokus till GS1

Kundvärd med administrativt fokus till GS1

Om kunden

GS1 Sweden ingår in en världsomspännande organisation som utvecklar standarder för varu- och informationsflöden som effektiviserar företags affärsprocesser och förenklar handel globalt och lokalt. I över 35 år har företagets drivkraft varit att förändra och förbättra företag- och branschers möjlighet att utveckla sina affärer och verksamheter. GS1 Sweden är en del av GS1s globala nätverk med mer än 110 lokala GS1-organisationer i nästan 150 länder. Företaget verkar för att utveckla och sprida globala, branschneutrala standarder och lösningar som förbättrar värdekedjan

Om tjänsten

Är du en glädjespridare som alltid är redo att ge kundservice på toppnivå och vill bygga långsiktiga relationer? Vår kund GS1 söker nu dig som vill arbeta som kundvärd med administrativt fokus. Det är en varierad roll med både kundkontakt och administrativt arbete. Du kommer att vara ansiktet utåt för alla gäster som besöker GS1, din högsta prioritet är alltid att bemöta gästerna med service i världsklass. Du kommer vidare att ansvara för att förbereda och göra snyggt i mötesrummen inför interna möten. Vidare så kommer du att vara en förlängd arm till kundserviceteamet och avlasta de med administrativa arbetsuppgifter i form av att besvara kunders mail och sammanställa statistik.

Hos GS1 värderas egenskaper såsom prestigelöshet, hög samarbetsförmåga, att du är serviceminded samt att du brinner för det du gör och visar engagemang i ditt arbete.

Egenskaper

I rekryteringen till rollen som kundvärd med administrativt fokus på GS1 kommer vi att värdera dina personliga egenskaper mycket högt. Vi tror att har du har erfarenhet utav arbete inom någon form utav kundservice, meriterande är om du arbetat inom dagligvaruhandeln. För denna roll söker vi dig som älskar och brinner för service. Du som inte vill att kunden endast ska vara nöjd med ditt bemötande utan som vill ge kunden det där lilla extra. Du ser möjligheter och är lösningsorienterad och kommer gärna med idéer och tar egna initiativ. Rollen ställer givetvis krav på en god administrativ förmåga och noggrannhet. Det kommer att vara av största vikt att du motiveras av att ta del i utveckling, att vara lyhörd för nya arbetssätt och har viljan att lära av andra och har inställningen att det inte finns någonting du inte kan lära dig!

Möjligheter:

Du kommer på GS1 få möjligheten att bidra till att ge kunderna bästa möjliga service och vara delaktig med att komma med idéer och förslag. Du kommer att ha stor möjlighet att växa inom bolaget och få mer ansvarsområden. Detta är en direktrekrytering och du blir anställd utav vår kund GS1. Arbetstiderna är kontorstider och kontoret är beläget i centrala Stockholm. Tillsättning för tjänsten är i mitten av december.

Har du kommit så här långt tycker jag att du eller den kompis du tänker på ska söka tjänsten! Vi ser fram emot att höras vid så snart din ansökan är inskickad!

Har du frågor kontakta Madelaine Roosmark, madelaine.roosmark@hero.se
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 22 nov 2019 (1 dag kvar)

Om arbetsgivaren

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.