Kundservicemedarbetare till vår kund på Östermalm

Kundservicemedarbetare till vår kund på Östermalm

Är du en glädjespridare som alltid är redo att ge kundservice på toppnivå?

Om rollen:

Vi letar nu efter en driven och engagerad kundtjänstmedarbetare till vår kund som har kontor centralt på Östermalm. Din uppgift är att säkerställa hantering av inkommande ärenden via mail, webbformulär och telefon.

Du tillhör ett kundserviceteam på ca 10 medarbetare och rapporterar till teamledaren. Du kommer bland annat arbeta med:
  • Orderhantering och beställningar
  • Reklamationshantering
  • Fakturafrågor
  • Sammanställning av statistik och rapporter
  • Övrig administration i deras affärssystem
Kvalifikationer:

Vi söker dig som är service-minded, engagerad och prestigelös. Du har en personlig approach till alla kunder och brinner för att hjälpa dem på bästa sätt. Du har ett noggrant och strukturerat arbetssätt och är van att prioritera och vara flexibel. Förutom detta ser vi gärna att du även trivs med att arbeta självständigt samt gillar att bidra till en trevlig och härlig stämning i teamet. Du talar och skriver på både svenska och engelska obehindrat.

Meriterande:
  • Erfarenhet av Zendesk eller Sales force
  • Talar norska eller tyska
Arbetstider, tillträde och omfattning

Arbetstiderna är måndag till fredag, mellan 8-17 med möjlighet till flex och att även jobba hemifrån vid behov. Tjänsten är på heltid med start omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Detta är ett tillsvidare konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på HERO. I framtiden finns det goda möjlighet att gå över till kunden förutsatt att alla parter är nöjda.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig på alisha.baig@hero.se

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 16 mars 2020 (54 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.