Kundservicemedarbetare till AddSecure

Kundservicemedarbetare till AddSecure

Om kunden

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta.

Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör.

Om tjänsten

Dina primära arbetsuppgifter innefattar
  • Hantera och administrera faktura- och avtalsfrågor.
  • Agera support till bolagets kunder, tekniker och partners via telefon och mail.
  • Administration av kunder i bolagets CRM system
Vi söker dig

För att trivas i rollen så tror vi att du är en person som tycker det är kul med mycket kundkontakt över telefon och mail. Du har tidigare erfarenhet utav arbete inom service och administration. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och positiv.

Vi ser gärna att du även
  • Talar och skriver flytande på svenska och engelska
  • Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system
  • Har ett tekniskt intresse
  • Har erfarenhet av arbete via telefon
Som person är du:
  • Ordningssam och kvalitetsmedveten
  • Service-minded och kommunikativ
  • Samarbetsvillig lagspelare
  • Ambitiös
Stor vikt läggs vid personliga egenskaper som att du är initiativ - och ansvarstagande.

Meriterande:
  • Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst eller fakturafrågor
  • Erfarenhet av Salesforce eller Navision
Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17. Start är så snart som möjligt. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund på sikt. AddSecures trevliga kontor är beläget i Telefonplan.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig på alisha.baig@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

"We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Mer info
Kontaktperson Madelaine Roosmark
Telefon 0709306645
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 31 jan 2021 (5 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.