Kundservicemedarbetare med administrativt fokus på Medtech i Stockholm

Kundservicemedarbetare med administrativt fokus på Medtech i Stockholm

Om bolaget:

Arthrex har förbättrat kirurgisk teknik och metoder inom ortopedi och traumatologi sedan 1981. Vi står för innovation och kvalitet inom artroskopi, endoskopi, idrottsmedicin och ortopedi. Arthrex är ett oberoende, privatägt företag med huvudkontor i Naples, FL, USA, med för närvarande över 4 000 anställda i 20 dotterbolag över hela världen.

Arbetsuppgifter:

Arthrex söker nu en ny medarbetare för ett vikariat initialt på 18 månader till en av de viktigaste funktionerna internt, kundsupport. Du kommer att tillhöra ett team på 4 personer som idag stöttar kunder i ett antal olika frågor. Du jobbar mot sjukhus och andra vårdinstanser, ditt arbete är otroligt viktigt och du har möjlighet att påverka. Är du en prestigelös, service och administrativ expert är detta rätt jobb för dig.

Arbetsuppgifter som du kommer att sitta med:
  • Orderhantering
  • Kundsupport via telefon och mail
  • Säljstöd via telefon och mail
  • Fakturering
  • Hantering av kundreturer/låneutrustning till kund
  • Hantering av reparationer & reklamationer
  • Vissa inköp till kontoret
Vem är du?

Vi tror att du är en person som brinner för mötet med människor och för service till andra. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder över mail och telefon så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktigt. Du är kommunikativ och mån om samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsoritenterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på, du sätter dig inte och inväntar en lösning utan försöker arbeta framåt.

Att ha erfarenhet från service samt telefonvana ser vi som självklart, däremot behöver det inte vara en liknande roll som denna. Administrativt arbete och hantering av ordar är meriterande för denna tjänst. Givetvis även erfarenhet från Medtech. Då du kommunicerar mycket med kontoret i Tyskland är det viktigt att du känner dig trygg med engelska.

Erbjudande:

Arthrex erbjuder ett härligt team med högt engagemang och samarbete. Fina lokaler i Hammarby sjöstad och inte minst en arbetsplats som gör något viktigt för samhället. Tjänsten är på heltid, 8-17, och med start omgående. Du kommer initialt att få möjlighet att bli anställd av oss på Hero, vi är kollektivanslutna och erbjuder fina förmåner med fokus på välmående och hållbarhet till alla våra anställda.

För frågor om tjänsten kontakta Alisha Baig på, alisha.baig@hero.se
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 10 nov 2019 (17 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.