Kundservicemedarbetare/ handläggare till ATG

Kundservicemedarbetare/ handläggare till ATG

Om kunden:
Bygg Nordens största spelbolag med oss!

Vill du vara med och skapa nordens största och mest lönsamma spelbolag med en långsiktig och hållbar affär? Bra, då har du hittat rätt. ATG rustar för en ny framtid i en snabbrörlig bransch där det händer väldigt mycket, väldigt fort. ATG är ett spelbolag som ägs av trav- och galoppsporten. De är placerade vid Sveriges största travbana Solvalla.

Till skillnad från andra spelbolag har de inget privat vinstintresse - hela överskottet går tillbaka till trav- och galoppsporten.

Om rollen
Inför avregleringen den 1 januari 2019 kommer spelmarknaden att bli mer konkurrensutsatt och kommer ställa höga krav på kundservice. ATG är på en spännande resa där man kommer att erbjuda nya typer av spel utöver Häst.

Som kundservicemedarbetare kommer du ansvara för att ge stöd och service till ATG-ombud och privatkunder samt fungerar som ATG:s ansikte och röst utåt. Du kommer även ge support på frågor via funktionens olika kanaler som till exempel Twitter och Facebook.

Dina arbetsuppgifter består bland annat av
  • Besvara inkommande telefonsamtal, e-post samt frågor på funktionens övriga kanaler som till exempel sociala medier.
  • Administrativa uppgifter såsom hantering av post, avslut av ATG-konton, utredningsärenden och dylikt
  • Deltagande vid funktionens veckomöte samt andra möten som Kundservicechefen beslutat
  • Ansvarig över att felanmälan alltid görs vid driftstörning eller incident som kommer medarbetaren till känna oavsett kanal
  • Ansvarig för att rapportera vidare information till kundservicechefen på morgonen inför nästa pass
  • Bidra till att funktionen når uppsatta mål som tagits fram tillsammans med kundservicechefen.
Kvalifikationer
Vi tror du är ansvarsfull, kan hantera högt tempo och gillar att ge service och har ett gott omdöme. Du är flexibel och har en positiv läggning, ödmjuk och lojal. Vi ser att du är en lagspelare som trivs med att arbeta i grupp och mot gemensamma mål. Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift.

Vi ser även att du har:
  • Goda kunskaper i MS Office
  • Behärskar Svenska och engelska flytande i tal och skrift
Meriterande
  • Erfarenhet från kundsupport/kundtjänst eller liknande arbete meriterande
  • Tidigare erfarenhet från spelbranschen.
Tillträde, omfattning och anställning:
Tjänsten är ett konsultuppdrag på initialt 3 månader med möjlighet till förlängning. Detta innebär att du kommer bli anställd av oss på Hero. Tillträde önskas så snart som möjligt. Arbetstiderna varierar mellan 7.30- 22.30 där man arbetare i skift på ett rullande schema där det finns tre skift. Tjänsten är heltid och man utgår ifrån 38.75 timmars arbetsvecka.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig alisha.baig@hero.se.

"We are heart working"
Vi på Herospecialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 11 jan (33 dagar kvar)
Visa var

Om arbetsgivaren

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.