Kontorsansvarig/ekonomiassistent till Vincero AB

Kontorsansvarig/ekonomiassistent till Vincero AB



Om bolaget:

Vincero AB är ett familjebolag som grundades år 2015 av bröderna Andreas och Robin Rutili. Grundarna är erfarna och framgångsrika entreprenörer där Andreas har varit med och grundat Magnolia Bostad som idag är ett noterat bolag på Stockholmsbörsen. Robin är serieentreprenör inom främst IT och har exempelvis varit med och grundat Doktor.se. Vincero har tre olika ben som de står på idag, investeringar (i noterade och onoterade bolag), Vincero Bostad som investerar i nybyggda bostadshus och Vincero Fastigheter som förvärvar kommersiella fastigheter i områden runt Stockholm där de har goda utvecklingsmöjligheter. Vincero AB har idag ca tio medarbetare

Om rollen:

I rollen som kontorsansvarig/ekonomiassistent på Vincero kommer du få möjlighet att arbeta i en bred och varierande roll med möjlighet att på sikt få utvecklas internt inom ekonomi.

Dina dagliga arbetsuppgifter består bland annat av:
  • Fakturering
  • Kund- och levreskontra
  • In- och utbetalningar
  • Bankavstämningar
  • Utläggshantering och kvittoredovisning
  • Arkivering, sammanställning av rapporter och liknande
Utöver detta kommer du även att vara behjälplig på kontoret med diverse arbetsuppgifter som till exempel, inköp, ta emot besök och posthantering. Rollen är tvådelad där ekonomirelaterade arbetsuppgifter omfattar ca 80 %.

Kvalifikationer:

Vi söker dig som är i början av din karriär och har ett gediget intresse för ekonomi. Du har en utbildning inom ekonomi antingen från högskola/universitet eller som gymnasieekonom.

Som person ser vi gärna att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt, du är prestigelös och hjälper till där det behövs. Du är en positiv person som gillar att bidra till en härlig gemenskap på kontoret samt trivs bra i en social och serviceorienterad roll. Förutom detta är du även driven, målinriktad och du är inte rädd för utmaningar.

Erbjudande

Du kommer få möjlighet att arbeta i ett snabbfotat bolag med goda anställningsförhållanden. Vincero sitter i trivsamma lokaler mitt i Stockholm City. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av Vincero AB.

Tillträde och omfattning

Start för tjänsten är 15 juni 2020, omfattningen på rollen är heltid och man utgår ifrån 40 timmars arbetsvecka med arbetstider mellan 8-17. Intervjuer för rollen kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Frågor om processen besvaras av Alisha Baig, alisha.baig@hero.se
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Ekonomi, Ekonomiassistent
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 30 juni 2020 (28 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.