Dansktalande kundservicemedarbetare för kunds räkning

Dansktalande kundservicemedarbetare för kunds räkning

Är du en glädjespridare som alltid är redo att ge kundservice på toppnivå?

Skicka då in din ansökan redan idag för rollen som dansktalande kundservicemedarbetare till en av våra kunder.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att bestå utav att supportera företagets kunder. Du kommer att:
  • Ta emot inkommande ordrar och samtal från kunder via telefon
  • Hantera företagets mail och besvara kunders frågor
  • Övrig administration i Officepaketet
Vem är du

För att trivas i denna roll som dansktalande kundservicemedarbetare så tror vi att du är en person som trivs med att arbeta med mycket kundkontakt över telefon och mail. Vi tror att har du har erfarenhet utav arbete inom någon form utav service. Du ser möjligheter och är lösningsorienterad och kommer gärna med idéer och tar egna initiativ. Vi ser gärna att du har:
  • Erfarenhet ifrån arbete med kundkontakt
  • Danska och svenska i tal och skrift
. Flytande i engelska

* Lätt att arbeta i och lära sig nya system

Meriterande:

* Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är under måndag till fredag, 8-17. Start är omgående med hänsyn till max en månads uppsägningstid. Vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Hero de första 6 månaderna med stor möjlighet att därefter bli överrekryterad till kund.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

"We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Mer info
Kontaktperson Madelaine Roosmark
Telefon 0709306645
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 8 feb 2021 (21 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.