Backofficemedarbetare till Whirlpool

Backofficemedarbetare till Whirlpool

Om kunden:

Whirlpool Corporation är världens största tillverkare av vitvaror och finns bland annat representerade med märkena Whirlpool, KitchenAid, Hotpoint, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit och andra stora varumärken i över 170 länder. Whirlpool Nordic är en försäljnings- och marknadsorganisation som verkar i 5 nordiska länder: Sverige, Norge, Finland, Danmark och Island. Deras regionala huvudkontor ligger i Stockholm, där samtliga av deras supportfunktioner är placerade.

Omtjänsten:

Som Backofficemedarbetare så är du en del av avdelningen Consumer Service. Du arbetar i ett team på 3 personer som är ansvariga för administrationen av serviceordrar, du granskar och säkerställer att de utförda arbetena från Whirlpools servicepartners stämmer och skapar kreditar till återförsäljarna. Vidare ansvarar du för produktutbyte till kunder och kontrollera leveranser till verkstäderna. Du är spindel i nätet där du kommer att ha kontakt med både slutkonsument, verkstäder och andra avdelningar internt via mail och telefon.

Kvalifikationer

För att passa i rollen som backofficemedarbetare hos Whirlpool så tror vi att du är en person som har arbetat med administration, kundservice eller orderhantering tidigare. Du trivs med att arbeta i en ansvarsfull roll med många kontaktytor och där du ges möjlighet att ta egna initiativ. Vi ser att du är kommunikativt lagd samt har förmågan att strukturera dina arbetsuppgifter. Vi värdesätter ett handlingskraftigt arbetssätt och en vilja att lära sig nytt. Vi ser vidare att du har god datorvana och lätt för att snabbt sätta dig in i nya affärssystem med fördel har du erfarenhet av att jobba i SAP. Det är starkt meriterande om du talar ytterligare ett nordiskt språk.

Tillträde, omfattning och anställning:

Start för tjänsten är omgående och heltid med kontorstider 8-17 med möjlighet till flex, Tjänsten skall tillsättas omgående och intervjuer sker löpande. Uppdraget är ett konsultuppdrag på initialt 10 månader och stora möjligheter till vidare anställning hos kund efter det. Det innebär att du initialt anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder våra konsulter friskvårdsbidrag, pension och flexpension.

Hur söker du?

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig, alisha.baig@hero.se

"We are heartworking"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer.
Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 29 apr 2019 (11 dagar kvar)
Visa var

Om arbetsgivaren

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.