Är du vår nya Säljande konsult?

Är du vår nya Säljande konsult?

Är du en person som trivs med att kunna påverka och göra skillnad? Är du intresserad av hur företag, med hjälp av engagerade medarbetare och lojala kunder, skapar framgång och lönsamhet? Då är denna tjänst något för dig!

Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta med allt från inledande kundkontakt, försäljning mot nya och befintliga kunder samt definition av kundbehov, analys, presentation och workshops för dessa. Det ligger på ditt ansvar att bygga relationer och nätverk med beslutsfattare samt driva strategisk kundplanering. Rollen innebär även resor inom Sverige.

Kvalifikationer

Du har ett brinnande intresse inom områden som t ex. organisationsutveckling, utbildning, undersökning, HR-området eller dylikt. Du har ca 3-5 års arbetslivserfarenhet och trivs i en säljande konsultroll. Dessutom har du mycket goda kunskaper i Excel och PowerPoint.

Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper! Som person är du driven, initiativtagande, handlingskraftig med ett gott självledarskap. Då konsultrollen innebär ett coachande och lärande förhållningssätt gentemot kunder är det viktigt att du är pedagogisk och förtroendeingivande. Du har mycket god social förmåga samt god vana att bygga relationer. Vidare har du en förmåga att strukturera upp ditt arbete och driva processer framåt, analysera och formulera slutsatser samt har ett smidigt förhållningssätt. Många beskriver dig som en person med en positiv grundställning och att du är en prestigelös lagspelare.

Din ansökan

I denna rekrytering samarbetar Great Place to Work med Clarify. Vi ser fram emot din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Har du frågor om tjänsten kontakta gärna Erika Lantz Paulsen 070-332 89 98 på Clarify.

Om Great Place to Work
Great Place to Work® är ett internationellt organisationsutvecklingsföretag som grundades 1992 i San Fransisco. Great Place to Work®. Vi mäter och utvecklar arbetsplatskultur för alla typer av företag och organisationer. Företaget är verksamt i 50 länder i hela världen och har cirka 500 anställda. Kunderna är dels stora internationella företag, dels nationella eller lokala företag och organisationer. I Sverige är vi 12 medarbetare och sitter i trivsamma lokaler på Kungsgatan. Mer information finns på: www.greatplacetowork.se
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 9 maj 2019 (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi på Great Place to Work växer och vi vill nu förstärka vårt team med en ny kollega. Nu söker vi en person med ett brinnande intresse för sälj och organisationsutveckling till vårt team. Vi är idag 18 personer på företaget som sitter i härliga lokaler på Kungsgatan. För oss är det viktigt att ha roligt på jobbet och den sociala samhörigheten hos oss skapar en starkt gemenskap. Våra värderingar är Driv, Omtanke och Värdeskapande, vilket genomsyrar vår kultur.

Great Place to Works kärnerbjudande är två verktyg som hjälper organisationer att skapa en så bra arbetsplats som möjligt. Dels genom en medarbetarundersökning, som mäter medarbetarupplevelsen samt genom en Culture Audit, som hjälper dessa att kartlägga och utveckla arbetsgivarerbjudandet. Vi gör sedan analys- och utvecklingsarbete utifrån dessa verktyg.