Customer Engagement Manager till Stockholm

Customer Engagement Manager till Stockholm

Brinner du för att hjälpa kunder, skapa goda relationer och motiveras av att lösa problem? Vi vill förändra hur företag säljer och vi söker dig som också vill anta den utmaningen. Det bästa är att vi bara nyss har börjat!

Om tjänsten
GetAccept är ett av de mest framgångsrika startup-bolagen som genomgått det prestigefyllda accelerator-programmet Y Combinator 2016. På tre år har vi vuxit från 0 till över 90 anställda på våra kontor i Malmö, Stockholm, Oslo, Aarhus, San Francisco och Marseille. Nu söker vi vår nästa kollega till vårt Stockholmskontor på Kungsbroplan 1 för att möjliggöra extrem tillväxt och resan att bli marknadsledande globalt inom sales enablement.

Du kommer att arbeta i vår Enterprise Squad i Stockholm och samarbeta med din kollega Philip i Malmö som har samma roll. Philip beskriver att det roligaste i rollen är "att faktiskt hjälpa kunden att ändra arbetssätt till något som är mer effektivt och enkelt!". Som Customer Engagement Manager är du nyckelpersonen i relationen med kunden!

Du erbjuds
  • Att arbeta nära kompetenta och roliga kollegor där ni bollar idéer och utvecklar varandra
  • Flexibla arbetstider och varierande arbetsdagar
  • Att arbeta på ett fint, centralt kontor på Stockholms bästa adress
  • Möjligheten att komma in tidigt i ett framgångsrikt startup och påverka på riktigt
  • En gedigen onboarding på huvudkontoret i Malmö för att lära dig allt om företaget, processerna och produkten
Arbetsuppgifter
  • Att förstå våra kunders utmaningar och hjälpa dem att lösa dessa
  • Ansvara för kundernas onboarding och utbildning
  • Hjälpa till med integrationer till andra system
  • Projektleda och koordinera leveranser till våra största kunder
  • Stötta våra säljare med teknisk expertis
  • Säkerställa att våra kunder är fortsatt engagerade
Vi söker dig som
  • Har ett brinnande teknikintresse och en passion för att hjälpa kunder
  • Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska
  • Har en eftergymnasial utbildning inom exempelvis ekonomi, sälj, marknad, systemvetenskap eller projektledning
  • Har tidigare arbetslivserfarenhet av att hjälpa kunder, gärna B2B
Det är meriterande om du
  • Har erfarenhet av integrationer
  • Har erfarenhet av försäljning, gärna inom SaaS
Som person är du
  • Bra på att samarbeta med andra
  • Relationsskapande
  • Problemlösande
  • Flexibel
Mer info
Kontaktperson Hanna Malmsten
Telefon 0736661133
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://www.getaccept.se/
Sista ansökningsdag 20 okt 2019 (3 dagar kvar)