Operativ inköpare till företag i Söderort

Operativ inköpare till företag i Söderort

Vi söker nu en Operativ inköpare till vår kund i södra Stockholm, för en hyrrekrytering som inleds med sex månaders konsultuppdrag som sedan övergår till en anställning. Företaget är en internationell och stor aktör med ett starkt fäste i större delen av Europa.

Vi kommer att intervjua kandidater löpande för denna tjänst och ber dig därför skicka in ditt CV redan idag!

Din utmaning
  • Inköp av befintligt material från centrallager.
  • Inköp av ej lagerfört material.
  • Lagerstyrning mot centrallager.
  • Analysera, optimera och säkerställa inköpsflöden.
  • Samarbeta med interna samarbetspartners.
  • Vara delaktig i operativa processförbättringar utifrån analys.
Erfarenhet
Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet från en operativ inköpsroll. Det är starkt meriterande om du har en utbildning inom inköp/logistik. Du behärskar Excel samt funktionerna Pivot och Vlockup/Leta-rad.

Personliga egenskaper
Du trivs i en större organisation där det är högt i tak och tätt dagligt samarbete. Utöver detta uppskattar du högt tempo med ett stort driv och gillar förändringar. Du talar flytande svenska såväl som engelska. Du tar stort ansvar och är självgående i inköpsprocessen och kommer med egna förbättringsinitiativ för att effektivisera och optimera det dagliga arbetet.

Vad Gazella Business Support erbjuder dig
Bli en del av Gazella Business Supports konsultnätverk! Vi är övertygade om att konsultuppdrag skapar möjlighet att snabbt samla på sig mycket erfarenhet från olika branscher, testa olika företagsformat och möta olika organisationsstrukturer och kulturer. Vi arbetar ständigt med en rad spännande bolag i flera olika branscher och erbjuder dig konsultuppdrag som passar dina behov. Som anställd konsult hos Gazella Business Support får du ta del av våra nätverkande och roliga event och du erbjuds friskvårdbidrag och pension. Gazella Business Support vill vara din långsiktiga partner genom karriären. Hos oss kan du lita på omtanke för din trivsel, uppföljning och utveckling.

Ansökan
Har vi fångat ditt intresse? Ansök via knappen nedan! Har du frågor är du välkommen att kontakta Daniel Wessberger som är ansvarig rekryterare för denna tjänst, daniel.wessberger@gazella.se.

Gazella Business Support arbetar ständigt med en rad spännande bolag, i flera olika branscher. Skicka in ditt CV för att öka dina chanser till nya jobbmöjligheter!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Ekonomi, Inköpare, Transport & Logistik, Inköp
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 4 jan 2021 (40 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Gazella Business Support strävar efter att vara den givna leverantören av personal med administrativa och verksamhetsstödjande roller och tillsätter tjänster inom office, inköp, administration och support. Vi hyr ut och rekryterar till bade stora och sma foretag inom alla olika branscher, fokuserat pa Stockholm med omnejd. Gazella Business Support, GBS är ett dotterbolag till Gazella AB, som är specialister på personal inom ekonomi och finans. Vart kraftfulla och skraddarsydda searchverktyg i kombination med proaktiva intervjuer och en uppdaterad kandidatbank, ökar precisionen och minimerar leveranstid. Pa detta satt kan vi garantera den snabba, flexibla och traffsakra leverans som kannetecknar Gazella.